dinsdag 19 september 2017

NIEUW BIJ CAUDALIE - FRENCH KISS | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een review klaar van de nieuwe lippenbalsems van Caudalie, echt lezen dit artikel...


Kus wie je wil...
Voor het eerst steekt Caudalie sinds de oprichting van het merk al zijn knowhow in een klein rond doosje verzorgende lippenbalsem. Een onweerstaanbare en subtiel getinte balsem, die alle antioxiderende eigenschappen bezit door de polyfenolen uit druivenpitten.
Een innovatie die spontaan aanzet tot zoenen.
Deze nieuwe verzorging kreeg de naam French Kiss en staat garant voor prachtige lippen die uitnodigen tot hartstochtelijk zoenen!
Voor onweerstaanbare lippen!
Deze verzorgende én sexy lippenbalsems zijn beschikbaar in drie versies voor subtiel opgemaakte lippen.
Drie balsems die doen denken aan een heerlijke crème brûlée die u aan de oppervlakte openbreekt op de smeuïge textuur te ontdekken.
Een balsem, drie mogelijkheden...
French kiss is beschikbaar in drie tinten en combineert elk verlangen naar comfort en elagantie.
Innocence
De French Kiss Innocence is delicaat geparfumeerd met in vanille gedrenkte sinaasappelschil en staat garant voor een natuurlijke mond met een licht glanzend effect.
Een sixties-effect dat erg babydoll aandoet en perfect past bij zwarte eyeliner en pure tinten.
Séduction
Zachtroze zoals een vers bloemblaadje - noch gekunsteld, noch regressief. Het ronde, sensuele vanilleachtige parfum past perfect bij dit doorschijnende roze. De uiterst verleidelijke Séduction lippenbalsem creëert een healthy en volle mond.
Addiction
Deze French Kiss doet denken aan overheerlijke siroop van rode vruchten en is verkrijgbaar in frambozenrood, de meest uitgesproken tint van de drie. De lippen krijgen meteen een sexy ronding maar blijven uiterst elegant.

Mijn mening.
Ik heb ze alle drie al getest en mijn lippen waren eerst zo droog maar nu ik deze lippenbalsems van Caudalie gebruik, zijn ze echt zacht! Mijn verloofde zei het ook dat ik zachte lippen heb :D.

Prijs?
Aanbevolen richtprijs per lippenbalsem: €12,30.
Beschikbaar vanaf september 2017 in de Caudalie boutiques, in de apotheek, parafarmacie en op www.caudalie.com.

Wat zijn jullie favoriete lippenbalsems? Laat het me weten in de reacties.

Volgen jullie me al?

Liefs Naomi.x

2 opmerkingen:

Emke De Jonghe zei

Wauw ziet er goed uit!! ♡

Emke De Jonghe zei

Wauw ziet er goed uit! ♡