zaterdag 19 november 2016

MEGA WINTER WIN ACTIE + VIDEO ! [GESLOTEN] | BEAUTYSPOT.

Hi beauty's,

Het is weer tijd om een WIN ACTIE te doen voor mijn lieve bloglezers!

Dit is de win actie!

BESCHRIJVING
Essence Collectie[Midnight Masquerade] : 
- Masker.
- False Lashes 01 The Dark Night Rises.
- Oogschaduwen : 01 Keep Your Midnight Secret [Blauw], 02 Spooktacular Night [Bruin], 03 Witching You Were Here [Paars].
- 2in1 intensifying base & smokey kajal.
- Duo ombrรฉ lipstick : 01 Dance Till Dawn, 02 Bloody Marry Me.
- Liquid skin illuminator : 01 Sitting, Waiting, Witching.
Nagellak : 01 Meet Me Midnight [Blauwe glitter], 02 Black Cats Wanted [Rosรฉ gold, paarse glitter], 03 A Vampire Kissed My Neck [Mat rood], 04 The Walking Red [Mat donker rood].
Golden rose : Eyebrow Powder with Vitamin E.
NYX Cosmetics : 
- NYX Cosmic Metals Lip Cream CMLC04 Dark Nebula.
- NYX Liquid Suรฉde Cream Lipstick set LSCL19 Subversive Socialite, LSCL06 Sway, LSCL13 Respect The Pink.
Urban Decay :
- Naked Urban Decay Basics.
- Naked 2 Urban Decay Basics.
- Urban Decay Moondus Pallet.
- Urban Decay Naked Ultimate Basics.
KENZO ZAK

Zeker de moeite waard om aan deze win actie mee te doen dus.

DEZE WIN ACTIE IS GEWONNEN DOOR Marjoleinee.

Wat je moet doen?

♥ Like me on Bloglovin.

♥ Like me on Instagram + zet bij deze foto op mijn Instagram in een reactie waarom je dit wilt winnen.
+ Je mag mijn foto vanop Instagram ook dan delen met #beautyspotnaomiiwin (+1 om dit te winnen)

♥ Laat hier ook een reactie achter waarom je deze beauty spullen wilt winnen.(+1 om dit te winnen)


♥ Like me also on my Facebook Page.

♥ Abonneer op mijn Youtube channel.

♥ Like me on Twitter.

Hieronder kan je de video zien van de mega win actie 
waar dat ik jullie de producten toon!


Veel succes iedereen.

Liefs Naomi x.

79 opmerkingen:

Debora zei

omg, je hebt gelijk: prachtig en geweldig winactie! ik doe natuurlijk weer mee.. zou superleuk zijn om eindelijk een 'naked' palette te hebben want ik wil ze zo graag uittesten ๐Ÿ˜❤️ ik duim superhard dat ik deze keer wat geluk heb en deze superleuke actie win!

Unknown zei

Super gaaf weer deze prachtige win actie ik doe seker mee ook omdat mijn favo makeup er tussen zit Urban Decay!!
Dus ik waag een gokje...

Vera zei

Ik heb alles done ik heb maar 1 oogschaduwpallet ik wil heel graag die van urban decay dit is me kans!! ❤❤

VCSR RL4A zei

Leuk! Ik doe mee ��

Unknown zei

Wat tof dat je dit weggeeft! Ik zou dot graag willen omdat ik dan voor het eerste de naked palettes van Urban Decay uit kan proberen!
Ik heb btw alle stappen voltooid

Anoniem zei

Wat een leuke giveaway weer! Ik doe zeker en vast mee! Ik zou heel erg graag de nieuwe Urban Decay palettes uitproberen en die limited edition van essence heb ik ook nog niet kunnen bemachtigen, dus het winnen van deze winactie zou daar geweldig bij zijn. :)
Ik vind het super dat je zo'n coole en grote winacties telkens organiseert en heb eigenlijk de meeste stappen al lang uitgevoerd. :)

Blog & Beauty zei

Wat een prachtige winactie. Ik maak graag kans op dit mega pakket. Dit zou een fantastisch verjaardagscadeau voor mij zijn. Ik heb alle stappen gedaan. Succes iedereen.

Marloes zei

Wat een super leuke winactie! Ik heb alle stappen gedaan :) Ik zou graag een keertje Urban Decay producten uitproberen dus dan is dit een goede kans! En natuurlijk lijken de andere producten me ook heel fijn :)
Succes met een winnaar kiezen!!

X Marloes

Gonny Aarts zei

Wauwieeee!
This would be the Best Christmas รจver!
Wat een prachtige producten zeg.

Ik word er helemaal blij van.

Groetjes,
Gonny Aarts

Emma zei

Wat een prachtige actie. Ik ben echt verslaafd aan Urban Decay en zou echt alles willen hebben. Jammer genoeg heb ik niet zo veel geld, haha. Ook super dat ik door deze actie je blog heb ontdekt :) echt een super blog! Ik heb alle stappen gedaan. Succes iedereen!

Gaรซl B zei

Ik zou dit graag winnen omdat ik het moondust palette zo leuk vind en uniek, ik zou er dolgraag eens mee spelen! Al die naked palettetjes zouden te veel van het goede zijn dus zou ik sowieso ook eentje cadeau geven aan รฉรฉn van mijn vriendinnen! Zo ben ik niet de enige die gelukkig zal zijn met deze prijs!

Morgane Corteel zei

Oh god! Zo nice! Maandag is het mijn verjaardag. Misschien wel leuk als cadeuatje :D en daarna lekker veel testen en bloggen! ��

Anja zei

WOW! Wat een tof pakket. Ik doe graag mee, zou pure verwennerij zijn voor mijn dochter en ik zou een deel aan mijn nichtjes geven, zo hebben we er allemaal iets aan. Natuurlijk alle stappen gevolgd (al volgde ik je al op Youtube, Bloglovin en via Instagram ;)

Unknown zei

Oooh wat een geweldig pakket! Ik doe graag mee via hier & via instagram. Heb zelf nof niks van urban decay (eerlijk gezegd van geen een high end merk.) dus zou dit super zijn om te winnen!

Unknown zei

Oooh dit zou echt geweldig zijn!! Ik heb zelf nog geen high end makeup merken dus zou dit heel graag willen winnen. Ben vooral benieuwd naar de urban decay palletten! Ik ga hard duimen ๐Ÿ˜

Unknown zei

Dit zou geweldig zijn! Ben nog niet bekend met urban decay maar zou dit super graag willen proberen. Super leuke actie. Heb alle stappen gedaan.

@maris_home zei

Wauw super gaaf pakket, wat leuk zeg dat je dat gaat weggeven!! Ik zou heel graag willen winnen omdat een aantal van ik deze merken nog niet in m'n stash heb en dat maar gauw moet veranderen! X

Unknown zei

Wat een geweldige actie Naomi. Jij weet als geen ander hoe je jouw volgers moet verwennen <3 ik doe met plezier mee.

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Leuk en ik doe hรฉรฉl graag mee omdat ik diverse merken niet ken uit het te winnen pakket en heb zoveel goeds gelezen ovewr UD en NYX ;-)
Ik volg je al op al jou soc.med.k. en heb nog een reactie achtergelaten op insta....

Fijne dag Xoxo

elisabeth maria martina zei

wat een geweldige actie #jezoumaarmogenwinnne

tervje zei

Een mega mooie actie, ben zo reuze benieuwd naar deze prachtige producten

allaboutbertina zei

Super super gaaf Naomi! Ik doe zeker mee. Het zijn gewoon prachtige items die ik heel graag zou willen testen en reviewen. Zelf ben ik heel erg naar de UD producten en ik ben dol op Essence en NYX dus blijer zou je mij niet kunnen maken. Overal volg ik je op en heb alle stappen gedaan. Nu kei hard duimen!

Shana Viaene zei

Superleuke winactie! Heb alle stappen gedaan behalve het delen op Instagram. Zou zo graag willen winnen omdat ik dan alle productjes kan uittesten en erover bloggen. Ben vooral benieuwd naar nyx en naked.

Unknown zei

Superleuke actie! En heb nog nooit iets gewonnen en is dus zeker het proberen waard! Ben zelf graag bezig met verzorging en zeker met make-up en zou superleuk zijn om deze te kunnen testen!

Unknown zei

Superleuke actie! Heb nog nooit iets gewonnen maar deze is zeker de moeite waard! Ben al bijna klaar met alle stappen. Ben zelf ook veel bezig met verzorging en ook make-up en zou heel leuk zijn om deze eens te kunnen testen ๐Ÿ˜Š

Nienke Hilbrands zei

Super tof. Ik heb al een foto gedeeld op instagram en sinds gisteravond helemaal enthousiast over deze winactie. Volg je verder ook overal op. Fingers crossed!

Inge zei

Super leuk dat je een winactie doet. U zegt dat wij veel voor u betekenen maar u betekend ook veel voor mij. Door uw video's te kijken wordt ik blij als ik het moeilijk heb xx
Super tof dat u al deze producten weg gaat geven
Xxx

Anoniem zei

Echt een hele hele hele super toffe winactie ! Je blog gaat goed ga zo door ! ๐Ÿ’– ik heb alle stappen ondernomen en heb bij de meeste neer gezet dat jij persoonlijk mijn reden weet waarom ik wil winnen,maar ik zal hem nog een keer vertellen, omdat ik het zelf helaas niet kan kopen en makeup mij echt blij maakt. Makeup is tussen mijn pijn door echt een lichtpuntje in mijn leven. Liefs lisa noella

Astrid zei

Wauw... wat een pakket! Zo gul... Ik kan deze winactie niet voorbij laten gaan en waag een kansje. Ik ga je foto even regrammen. Verder ben ik al een volger :)

Emke De Jonghe zei

Weer zo'n gave winactie!!! Ik doe zeker mee, natuurlijk heb ik al 2 van deze palettes en zou ik er mijn beste vriendin veel plezier mee kunnen doen! Natuurlijk vind ik de producten super leuk! ik heb alles gedaan en natuurlijk volg ik je overal al op ;) <3

Unknown zei

ben echt zo blij dat ik deze winactie ben tegengekomen! ik wil winnen omdat ik erg aan het experimenteren ben met makeup, en dan vooral met high-end merken zoals abh en mac. nu heb ik nog geen product van urban decay, dus ben ik erg benieuwd naar de producten daarvan!

Unknown zei

OH!waaw!! WEER een ontzettend leuke winactie van een topmeid!! Ik ben zo'n fan van je acties, omdat je ze zo de moeite waard maakt! Vorige winactie heb ik het pakketje langs mijn neus zien voorbij vliegen :( Maar we blijven hopen en blijven proberen!! Ik ben nog maar pas begonnen met het intensief uittesten van make up, dus het zou best handig uitkomen. Ik heb met veel plezier alle stappen ondernomen lieverd! Het is zeker geen goedkope makeup and it's one of a girl's biggest dreams!

Liefs
xxx

Unknown zei

Super actie! Ik doe graag mee hoor! Heel mooie actie. Hopelijk een extra kerstcadeautje haha ��

Jusworldblog zei

Ook ik doe zeker weer mee aan deze winactie! Wat zet je toch telkens kanjers van winacties neer meid... urban decay... nyx... niet te geloven! Allemaal productjes op mijn wishlist �� Laten we hopen!❤️❤️

Unknown zei

Wat een gave winactie! De vraag is eigenlijk waarom ik niet mee zou doen om deze winactie? Nou, daar is gewoon geen antwoord. Deze winactie is te leuk en te gaaf om hier niet aan mee te doen๐Ÿ˜ Nu duimen en volop hopen dat waarvoor ik mee doe in mijn stash komt❤️

Liz Exmann zei

Toffe winactie! Ik doe zeker mee! ๐Ÿ˜ Zoveel leuke producten om te reviewen en lekker uit te testen!

Caitlyn zei

Ik wil graag mee doen en (hopelijk) deze spulletjes winnen, omdat wij geen sinterklaas meer vieren ( of kerst met cadeautjes ). Verder heb je echt een super leuke blog ๐Ÿ˜‰❤

Robinbeeblog zei

Juist je blog en youtube kanaal gevonden echt super! En een mooie giveaway waar ik zeker deel wil aan nemen door deze mooie makeup palletes die een makeup verslavende als ik zeker niet kan weerstaan. Vele groetjes Robin, neem alvast ook een kijkje op mijn blog Www.Robinbeeblog.com

Dhini zei

Wat superlief en geweldig producten heb je weggeven. Ik wil meedoen omdat ik graag deze hele mooi producten wil winnen.
Ik volg je overal

Maris zei

Wauw, wat een fantastische winactie! Ik heb je een tijdje geleden gesproken via Facebook en vond het heel leuk dat je met mij contact opnam omdat je graag nieuwe bloggers wilde leren kennen. Ik ben nu begonnen op een andere blog, withlovemaris.nl. Ik doe super graag mee met deze fantastische winactie! Ik heb alle stapjes gedaan en ook je foto gedeeld op Instagram. Ik ga je blog vanavond verder bekijken en mocht je ooit een keertje hulp nodig hebben voor technische dingen, dan kun je mij altijd bereiken! :) Nu maar duimen! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl.
liefs

Unknown zei

Wat een top winactie! Ik wil dit pakket zo graag winnen omdat er allemaal producten inzitten die ik heel graag wil proberen. De Naked palette, NYX liquid suede en alle spulletjes van essence. Alles ziet er zo prachtig uit! En als ik win komt er natuurlijk overal een review van, dus dat is wat extra promotie voor jou hihi :)

Unknown zei

Waaauuww dit is echt zo gaaf! Ik ben de laatste tijd steeds meer met make-up bezig en het lijkt me super gaaf om deze producten te proberen! Awesomeeee! Ik heb alle stapjes gevolgd en ik wens hierbij alle andere meiden heel veel succes! Loveeee it ❤️ Liefs Kim

Marie zei

Dag sweetie!!! Ik wil zooo graag winnen omdat het gewoon prachtige producten zijn die echt goed passen bij me :-)!! Mijn makeup stash kan weer eens wat uitbreiding gebruiken ook al is hij volgens mijn moedertje al veel te groot hihi! Ook vind ik het superleuk dat ze eigenlijk allemaal door jou zijn goed gekeurd wat erop wijst dat de producten echt super goed zijn en dat je dus niks weggeeft die je eigenlijk maar 'mwah' vindt. Het is trouwens xMariemattie van op instagram!! :-). Btw sweetie!! Vind het supertof dat er eindelijk een echte Belgische beautyblogger is :D!! Voor ik jou kende volgde ik enkel Nederlandse beautybloggers (ook heel leuk natuurlijk) maar als Belg ben ik echt trots op je!! XXXX

mydreaminterior zei

Dit is echt een super leuke win actie, al die mooie producten bij elkaar!! de winnaar zal hier zeker en vast blij met zijn. En meschien krijg ik ook eens de kans om deze producten te testen. lief van jou dat je al deze mooie producten weggeeft!!

Anne-Wil Kraan zei

wat een toffe winactie, heb alle stappen gedaan. van alles wat er tussen zit heb ik zelf ervaring met de producten van essence van urban decay heb ik totaal geen ervaring maar wat ziet er toch prachtig uit

Linda zei

Ik doe graag mee om dit gave pakket te delen met mijn zus Chantal Raaijmakers aangezien ze net een nieuwe baan heeft en ik mega trots op haar ben :D en daarvoor heb ik het volgende gedaan:
Facebook: Linda Raaijmakers (geliked en gedeeld)
Twitter: lindaenbjorn (volg en retweet)
Instagram: lindaenbjorn (volg en repost)
Bloglovin: lindaraaijmakers (volg, loved en saved)
YouTube: lindaenbjorn (geabonneerd)
Pinterest: lindavanduren/ (gepind)
Google+: lindaenbjorn (gedeeld)
l_raaymakers@msn.com

groetjes Linda

Unknown zei

Ik doe mee omdat het een superleuke, gave, toffe actie is. En mijn vriendinnen zouden dan meedelen in de feestvreugde ๐Ÿ˜‰ ik ben niet zo.

k v kammen zei

zo heeft deze moeder ook een leuke pakjesavond

Sophia vercammen zei

Allereerst super bedankt voor de fantastische winactie! �� Hoe geweldig is dit? Ik zou graag winnen omdat ik ervan hou met make-up te experimenteren in mijn vrije tijd. Ik heb vaak weinig tijd (mijn kindjes enzo ����) maar als ik tijd heb dan spendeer ik die graag aan mezelf verwennen en nieuwe looks uit proberen, ik ben geen pro maar heeey dat doet er niet toe he! Make-up is for everyone ❤️

Unknown zei

Ik word hier erg blij van!

Katerina zei

Hier kan je mijn deelnames vinden:
Bloglovin: Katerina (Thefreckledsoul)
Facebook: Katerina Seoh
Youtube: Katrien Hoes
Twitter en Instagram: The Freckled Soul

Rebecca zei

Zelf vind ik het altijd erg lastig om te neer te zetten waarom ik dit wil winnen. Het lijkt me vooral leuk om dan weer nieuwe dingen te kunnen uittesten voor mijn blog en om een unboxing op te nemen. Mede daarom lijkt het me al leuk om te winnen :) Ik heb tot nu toe aan als je winacties meegedaan en hooop nu eens succes te hebben hihi

Unknown zei

Graag doe ik mee.zie er erg tof uit

https://ontdekkingshome.wordpress.com/ zei

Wat super leuke winactie meid.
Ik volg je al een tijdje op instagram & Facebook. Ik heb jammer genoeg geen Twitter en bloglovin.

Unknown zei

Dit zou een geweldig kerstcadeau zijn voor mijn zus en ik! ๐Ÿ’›

La Vie of Beauty zei

Hoe gul kan je zijn dat je zo'n geweldig pakket gewoon zomaar weg geeft! Dit zou echt geweldig zijn om te winnen... wanneer ik dit win deel ik dit pakket met mijn mama omdat zij begeleider weinig te besteden heeft. Ook koopt ze nooit iets voor zichzelf en gunt ze dat zichzelf niet... ze denkt altijd aan de andere. Zij mag nu ook eens een keer verwend worden! Hopelijk kan ik dat hiermee doen, FINGERS CROSSED !!!

Sumeyya zei

Wat een top winactie! Ik wil dit pakket zo graag winnen omdat er allemaal producten inzitten die ik heel graag wil proberen. De Naked palette, NYX liquid suede en alle spulletjes van essence. Alles ziet er zo prachtig uit! En als ik win komt er natuurlijk overal een review van 3<

Xenia zei

Hoi! Geweldige blog! Ik ben ook net begonnen met eentje. Die staat nog in de baby schoentjes!
Waarom dat ik dit zou willen winnen? Omdat ik make up addict ben. Ik hou van make up en voor een groot deel heeft het me toch wel enorm opgevangen in moeilijke momenten. Het experimenteren met kleur en verschillende soorten make up is gewoon zo fantastisch!

Sonja de Jager zei

Daar hoef ik niet lang over na te denken,
Ik zou niet mijzelf maar maar mijn dochter graag deze producten willen schenken.

Omdat ik van haar hou en ontzettend trots op haar ben,
Zij is namelijk de beste vrijwilligster die ik ken.

Iedere vakantie en ieder vrij uur,
Gaat zij voor de dieren door het vuur.

In ons dorp, op de kinderboerderij,
Maakt zij de dieren en bezoekers ontzettend blij.

Geld ontvangt zij voor dit dankbare werk niet,
Maar ik zie dat zij er volop van geniet.

Ik waardeer dit enorm van haar,
En wil dat graag kenbaar maken met dit gebaar.

Dus mocht ik deze geweldige prijs winnen,
Dan kan ik geen betere kandidaat dan mijn dochter verzinnen.

Anoniem zei

Ik wil heel graag winnen en ik mag het zelf nooit kopen en dat is echt stom๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ’—

Unknown zei

Oh super leuk! Je bent echt een groot voorbeeld voor me! Je persoonlijkheid is zo leuk ik hou ervan om naar je video's te kijken����

Unknown zei

Super leuk dat je dit wilt doen voor je volgers!
Je bent zo een groot voorbeeld voor me als ik naar je video's kijk word ik meteen blij omdat je videos zo leuk gemaakt zijn! Ik hoop heel hard om dit pakketje te winnen let's hope๐Ÿ’„๐Ÿ‘ธ๐Ÿฝ❣️

Inge Briesen zei

Super leuk pakketje !!! Allemaal leuke productjes. Zou geweldig zijn voor onder de boom. Fingers crossed ❤❤

Unknown zei

Hey Naomi! Ik kwam net via Instagram op je Youtube terecht en nu hier! Wat een leuke pagina's heb je allemaal! En een fantastische give aways ook, dus ik wil graag m'n kans wagen! Jouw giveaway heeft allemaal productjes die ik nog niet geprobeerd heb, dus het zouden voor mij allemaal nieuwe spulletjes zijn om te gebruiken en te reviewen! Veel succes! xx

Mvrdiaz zei

Hi naomi, ik kwam via insta op jou kanaal terecht. Ik heb met veel plezier gekeken en ben zelf ook gek op makeup en daar speel ik graag mee. En wauw jij hebt onwijs leuke producten/merken uitgekozen. Waar ik heel veel plezier van zal hebben. Dus bij deze waag ik een kansje ☄๐Ÿ˜

Unknown zei

Het lijkt mij echt super leuk om te winnen!�� Er zijn al veel reacties, heel gewild dus��

En waarom ik dit wil winnen? Ik ben echt gek op make-up, dus het lijkt mij echt super!�� Fingers crossed����

Unknown zei

Hoii๐Ÿ‘‹๐Ÿผ,

Dit is echt een super leuke giveaway!๐Ÿ˜
Waarom ik dit wil winnen? Ik ben eigenlijk een soort van verslaafd aan make-up๐Ÿ˜‚๐Ÿ’— dus dit is echt een hele leuke kans!
Fingers crossed๐Ÿ™…๐Ÿผ

Zazazoo zei

My god, ontzettend gaaf!! Ik heb alle stapjes doorlopen en heb je foto op IG gedeeld en tevens op mijn Facebook en Twitter accounts van mijn blog! ๐Ÿ’— Nu maar duimen want ik heb werkelijk nog niets van UD, zou dus heel gaaf zijn!!

theFamousSpot zei

Ik doe heel graag mee! Wat een cool pakket!
Super gaaf om mooie looks mee te maken met oud & nieuw of tijdens de verjaardagen in januari. ❤

Anoniem zei

Wauw, wat een gaaf pakket, met toffe producten die voor mij een beetje onbereikbaar zijn vanwege de prijs. Je zou mij dus heel blij maken als ik ook deze merken een keer mag proberen.
Liefs,
Fabienne

Insta; @Faabiieee

Anoniem zei

Excuses foutje bij de insta naam; @faabiiieee

Ellis zei

Hoi lieve Naomi,

Wat een gave winactie heb je!
Waarom zou ik dit willen winnen?
Ik ben gek op make-up net zo als jij!
Jij bent een voorbeeld voor mij met jouw video's.
Deze prachtige producten zou ik super graag willen hebben om heerlijk te testen en met alle liefde te gebruiken.
Met het merk Uban decay make-up merk ben ik nog helemaal niet bekend mee dus ben er erg benieuwd naar!
Lieve Naomi ik wens je alvast fijne feestdagen en een gelukkig 2017 en we spreken elkaar wel weer eens op Instagram! ❤๐Ÿ˜˜

Groetjes Ellis (van beautybyellisg)

sadah zei

Ik vind dit een super winactie! Ik ben groot fan van urban decay en zou het super vinden om dit te winnen! Veel van de andere producten nog nooit geprobeerd en ook daar ben ik super benieuwd naar ���� fijne feestdagen ��❤

Unknown zei

Ik heb mij nog nooit opgemaakt met een urban decay palette en ben er wel erg benieuwd naar. (Shame on me!) Als beautylover zou dit pakket een "beautyparadise" zijn voor mij ๐Ÿ˜ƒ. Erg spannend.

la_kishia zei

Ik heb mij nog nooit opgemaakt met een urban decay palette en ben er wel erg benieuwd naar. (Shame on me!) Als beautylover zou dit pakket een "beautyparadise" zijn voor mij ๐Ÿ˜ƒ. Erg spannend.

Julia... zei

Prachtig pakket ik zo graag mee. Zo veel moois. Xxx

Unknown zei

Wat een prachtig pakketje! Ik hou van experimenteren met make-up en door jou heb ik al enkele mooie voorbeelden gevonden. Mijn vriendinnen zitten ook steeds op een rijtje om door mij geschminkt te worden dus zij genieten mee :-). I wish upon a star! Liefs, Babs.

Unknown zei

Wauw wat een prachtig pakketje. Ik hou van experimenteren met make-up en door jouw site te ontdekken, heb ik alvast enkele nieuwe ideetjes. Mijn vriendinnen zitten ook steeds op een rijtje om door mij geschminkt te worden, zij genieten dus mee :-). I wish upon a star... Liefs, Babs x.

Unknown zei

Wauw, het is allemaal zo mooi!�� Ik heb make up altijd al leuk gevonden. Toen ik klein was vroeg ik altijd of ik mijn moeder kon opmaken. Ik zou het heel leuk vinden om dit pakket te winnen. Ik heb nooit wat met deze passie gedaan, maar begin met de dag meer te twijfelen.. Misschien kan dit een stap in de goede richting zijn, who knows! Ik wens iedereen veel succes, liefs Aylin