vrijdag 24 juni 2016

SUSHI ADRESJES // FOODIE.

Hi everybody,

Ik ben verzot op sushi en ik denk wel dat er onder jullie bloggers of lezers ook wel sushi lovers bijzitten. Daarom heb ik 2 adresjes die ik jullie zeker aanraad om eens te gaan eten!
Het eerste restaurant is Sushi Kamakura te Deinze.
De aanrader is de boot! Daar hebben wij al van gesmuld en het was heel lekker maar voor geen sushi lovers is er ook andere gerechten ter beschikking!
Hieronder foto's van de boot voor 2pers.

Echt een aanrader alvast zoals je ziet op de foto ;).
Hier meer info over dit restaurant.

Het volgende restaurant is Yammi Yammi te Gent.
Daar zijn we vorig weekend naartoe geweest en vond ik heel lekker. Je hebt dus een lijst met al de gerechten die ze serveren. Je kan tot 5 keer aanduiden welk gerecht je wilt en dat wordt dan meegedaan door de ober en dan brengen ze heel rap uw gerechtje al bij jou.
Hieronder foto's van de verschillende gerechtjes die we gegeten hebben die avond.


Dit was heel lekker alvast. Daar gaan we zeker nog eens naartoe!
Hier meer info over dit restaurant.

Zijn jullie al naar deze sushi restaurants geweest?

Liefs Naomi

3 opmerkingen:

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Jammer dat dit ver weg is.
Het eten ziet er heerlijk uit!
Wellicht ga ik er eens een dagje uit naar die plaats dan is het fijn om er uiteten te gaan ;-)

Xoxo

BeautySpot zei

We kunnen eens samen gaan ^^

Liefs Naomi

Anoniem zei

Ahh ziet er goed uit!! Nu krijg ik honger..

www.mellaah.nl