donderdag 7 juli 2016

PERSOPENING / NYX PROFESSIONAL GRAND OPENING + VIDEO!

Lieve beauty lezeressen,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een post geschreven heb, maar nu heb ik natuurlijk meer tijd omdat ik vakantie heb :D JOEPIEEEE.
Ik ga in deze blogpost vertellen hoe dat mijn ervaring was met NYX en er is ook een video dat ik ook ga online zetten op mijn Youtube channel, dus zeker eens kijken, want het is de moeite waard. Jullie mogen natuurlijk ook altijd abonneren op mijn Youtube channel.
Oké, laten we er maar eens aan beginnen :D.


Ik en andere bloggers kregen een exclusieve uitnodiging voor te gaan naar de GRAND OPENING VAN DE EERSTE NYX STORE IN BELGIË.
Daar was ik natuurlijk laaiend enthousiast over want het was niet ver voor mij, Deinze naar Gent is dus maar een kwartiertje met de trein.
Dan was het eindelijk zover! Ik had om 19u45 afgesproken met de lieftallige Saraya voor de ingang van de NYX STORE te Gent.
(zij heeft ook een artikel geschreven over deze persopening, dus zeker haar artikel ook eens checken!)

Omstreeks 20u15 mochten we de winkel binnen. We kregen al direct uitleg wat we konden verwachten die avond. Dat was veelbelovend. Dus gingen we maar eerst een non-alcoholische drankje gaan halen en eens het menu bekijken wat voor hapjes die avond gepresenteerd werden, de non alcoholische mocktail was echt wel lekker en ook mooi gepresenteerd, dat zie je hieronder en dan die cupcakes waren ooh zo lekker!

Dan konden we ook in een photobooth gaan waar we leuke foto's getrokken hebben met grote lipsticks enz..., echt wel grappig en leuk :D.
Er werd die avond ook de BELGIUM NYX FACE AWARDS uitgereikt en de uiteindelijk winnares was RAVEN MAKEUP !
Dan hebben we ook nog selfies getrokken van onszelf, ik vond het heel leuk met Saraya en we hebben dan ook nog een alcoholisch drankje gedronken en dat was met gin en frambozen klaargemaakt, was echt heel erg lekker!

We hebben ook nog gebabbeld met andere bloggers en dit vond ik wel leuk. Dan moesten we alweer afscheid nemen van elkaar, het was een hele mooie avond en vond het heel erg gezellig. 
We zijn met een goedgevulde goodiebag naar huis gegaan en de inhoud daarvan zie je in mijn filmpje dat ik gemaakt heb + beelden van het evenement ook.
Zo dit was het verslag alweer van deze prachtige avond en ik wil NYX Cosmetics vooral bedanken voor de uitnodiging!


Hebben jullie ook al producten kunnen bemachtigen van NYX?

Liefs Naomi

4 opmerkingen:

Unknown zei

Het was zo leuk, ik heb mij echt geamuseerd met je :)
X

Mariska zei

Super gaaf event! Er komt ook een NYX store in Amsterdam dus ik ben benieuwd :D

BeautySpot zei

Ik ook met jou lieverd. Het was echt heel erg leuk! X

BeautySpot zei

Het was echt een mooie event ze meid! Ik ben blij dat ik ernaartoe ben gegaan. X