donderdag 22 september 2016

MEGA HERFST WIN ACTIE + VIDEO [GESLOTEN] ! 100 ABONNEES OP MIJN YOUTUBE!

 Hi beauty's,

Het is weer tijd om een MEGA WIN ACTIE te doen voor mijn lieve bloglezers, jullie zijn ook bedankt om te abonneren op mijn Youtube Channel.
Echt 1000 keer bedankt daarvoor, dat betekend heel veel voor mij!


Dit is de win actie.
BESCHRIJVING
ESSENCE ME & MY UMBRELLA COLLECTIE !
- Nagellak | 01 Crazy Autumn Love & 02 Rainy Days.
- Nails | Nail stencils.
- Borstel | Contouring Brush.
- Oogschaduw | Matt Eyeshadow 01 Be Your Own Rainbow.
- Lips | Matt Lipstick 01 Crazy Autumn Love.
- Blush | 01 You Can Stand Under My Umbrella.
- Sleek Make-up Oogschaduw pallets |
Au Naturel Palette 601, Oh So Special Palette 658.
- THE BALM | Nude Eyeshadow Palette.
- Essence | French Manicure Tip Guides, Creative Tip Guides.
- Maybelline | Instant Fatigue Blur Warm Apricot.
- Essie Nails | Kimono-over & Watermelon.

DEZE WIN ACTIE IS GEWONNEN DOOR Justine Decaluwé. Proficiat meid !

Niet getreurd mensen er komen nog mooie win acties eraan! Met o.a. : Urban Decay (Moondust Pallet)...

Dit is de video die ik hiervoor gemaakt heb.
Wat je moet doen?

♥ Like me on Bloglovin.

♥ Like me on Instagram + zet bij deze foto op mijn Instagram in een reactie waarom je dit wilt winnen.
+ Je mag mijn foto vanop Instagram ook dan delen met #beautyspotnaomiiwin (+1 om dit te winnen)

♥ Laat hier ook een reactie achter waarom je deze beauty spullen wilt winnen.(+1 om dit te winnen)


♥ Like me also on my Facebook Page.

♥ Abonneer op mijn Youtube channel.

♥ Like me on Twitter.

Ik zou zeggen veel succes.
P.s: Het zowel voor België, als voor Nederland ladies!

Liefs Naomi x

39 opmerkingen:

Nienke zei

Wat leuk! Ik doe mee, ik volg je op alles!

Debora zei

superleuke winactie, ideaal op de donkere dagen te trotseren ^^ ik doe dus zeker weer mee ❤️

Morgane Corteel zei

Je winacties zijn altijd zo leuk! Van de producten die je nu al weggeeft heb ik nog niets, dus ik ben enorm benieuwd!! Ik heb je al overal geliked en gevolgd :)

Anoniem zei

Super leuke winactie ! Ik zou dit heel graag willen winnen omdat ik heel erg van make up spulletjes houd! En ik vind het leuk om er mee te experimenteren ! Als ik dit zou winnen zou ik dat super leuk vinden! En ik heb alle stappen gevolgd + instagram lootje ! Ik hoop dat dat voldoende is ! Xxx mij ❤️❤️❤️

Anoniem zei

Super leuke winactie ! Ik zou dit heel graag willen winnen omdat ik heel erg van make up spulletjes houd! En ik vind het leuk om er mee te experimenteren ! Als ik dit zou winnen zou ik dat super leuk vinden! En ik heb alle stappen gevolgd + instagram lootje ! Ik hoop dat dat voldoende is ! Xxx mij ❤️❤️❤️

Morgane Corteel zei

Je winacties zijn zo leuk! Van de producten die je nu al weggeeft heb ik nog niets! Dus ik ben enorm benieuwd om ze te proberen! Ik volg en like je al overal :)

Unknown zei

Ik zou graag deelnemen aan deze winactie!! Opnieuw zeer mooie producten. Super! 😉

VCSR RL4A zei

Super, ik doe zeker mee! Het is zo'n mooie collectie!

Liefs, Bouke

Unknown zei

Ik zou het superleuk vinden om dit te winnen😍😍👑
Liefs Romy💗

Unknown zei

Mega leuke winactie! Ik hoop dat ik win! Hihi iedereeen veel succes!

Anoniem zei

Ik hoop echt dat ik win want het zijn echt hele leuke spulletjes

Claudia zei

Super leuke winactie ik hoop dat ik win

Unknown zei

Het zijn echt hele leuke dingen!�� Ik zou heel graag willen winnen, omdat dit echt hele gave producten zijn, en ik er echt heel erg van hou om te experimenteren met makeup�� Ik heb alle stappen gedaan en ik hoop dat ik win!

Unknown zei

De producten zien er zo leuk! Zou heel leuk zijn om deze te kunnen winnen en dan te kunnen reviewen op mijn blog ☺ Je blog is echt super leuk om te lezen! Fingers crosseddd

Anoniem zei

Gefeiliciteerd met zoveel volgers ♡
Whoaw wat een toffe dingen allemaal! Ik doe graag mee, de Essence collectie is so cute. En van the balm en sleek heb ik nog niets en dat wordt eens tijd :)
Super mooie lakjes van Essie, die lakken zo fijn!
K heb alles gedaan!
Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl
Groetjes Sabrina

Sanne zei

Oh leukk! Ik doe mee voor het 2e pakketje voor mijn nicht. Finger crossed. Oja ik heb alle stappen gedaN :-)

BeautySpot zei

Het zijn al de 3 foto's bijeen ;)

Liefs Naomi x

Rebecca zei

Ik doe ontzettend graag mee met deze winactie!
Super leuk dat je de 100 abonnees hebt gehaald :)

Unknown zei

Weer een hele mooie giveaway! Die collectie van Essence is echt super leuk vormgegeven. Maar het mooist vind ik toch het nudetude palette van The Balm, deze staat al eeuwen op mijn wishlist dus daarom zou ik graag winnen.
Ik volg je al op alles wat je noemde ��
xx. Isabelle
@byisabelle.be

Unknown zei

Wat geweldig naomii.. deze keer doe ik mee want het zien er top producten uit! Fingers crossed hihi :)

Anne-Wil Kraan zei

Wat een prachtig pakket heb je samen gesteld. Ik doe zeker mee, heb alles gedaan behalve twitter.

Anoniem zei

Ik doe heel erg graag mee! Kan je ook meedoen als je uit Nederland komt?

BeautySpot zei

Hi,

Natuurlijk kan je meedoen als je uit Nederland komt.
Het beste je mail ofzo ook hieronder zetten.

Liefs Naomi

Jus world zei

Ik doe zeker heel graag mee, want wauw, wat een mooie producten! Fingers crossed!!
jusworldblog@gmail.com

Unknown zei

Hoi, ik ben via een andere blog op je blog terecht gekomen. Leuke blog. Ben je nu ook gaan volgen via fb, instagram bloglovin en youtube. Keileuk pakketje dat je weggeeft. Er zit heel wat leuke spulletjes in. Heb nog nooit iets geprobeerd van essie, the balm of Sleen dus dit zou wel leuk zijn om eens te winnen.
Veel succes nog met je blog en proficiat met je volgers!

Anoniem zei

Ik doe zeker graag mee met deze gave win actie! Ik zou ze zo graag willen testen voor mijn eigen blog. Ben er echt nieuwsgierig naar. Mijn mail is ellisgielen17@gmail.com

Ilse flower zei

Ik doe heel graag mee aan deze winactie! Het lijken mij echt superleuke producten. Ik ga je volgen op fb, instagram en youtube. Jammer genoeg heb ik geen bloglovin. Proficiat met je 100+ subs op YouTube!

Anoniem zei

Doe graag mee met deze mooie winactie. Zo lief dat je er weer een doet ! Je verdiend veel meer volgers je doet het zo goed ! Make up maakt mijn sombere dagen afentoe veel leuker ! Liefs lisa noella

Unknown zei

ik doe graag mee maar weet dat ik niet ga winnen dus veel succes meiden!

Emke De Jonghe zei

Ja wauw! Ik heb alles al gedaan dus ik kan lekker meedoen met deze leuke winactie! Ik wil natuurlijk ( net zoals altijd ) wel mijn kansje wagen, duimen! <3

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Wauw, dit is een Super TOFFE winactie!
Ik doe graag mee omdat jij een vriendelijke blogger bent die geweldige reviws plaatsd en fijne artikelen schrijft zowel over beauty en je priveleven.....
Je posts lees ik dus graag en bekijk je prachtige foto's!
Op al je soc.med.k. volg ik je al.
Nu maar flink duimen draaien en hopen op goed geluk.....

Xoxo

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Wauw.....
Ik doe graag mee omdat ik vind dat jij een pluim verdient want je schrijft geweldige artikelen zodat ik telken weer terug kom naar je blog voor de reviews, persoonlijke artikel, etc..
Ga zo door!
Ik heb alles gedaan wat nodig is en volg je op al jou soc.med.k..

Xoxo

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Wauw.....
Ik doe graag mee omdat ik vind dat jij een pluim verdient want je schrijft geweldige artikelen zodat ik telken weer terug kom naar je blog voor de reviews, persoonlijke artikel, etc..
Ga zo door!
Ik heb alles gedaan wat nodig is en volg je op al jou soc.med.k..

Xoxo

Linda zei

Ik doe graag mee voor mijn 31e verjaardag op 19 oktober omdat dit een mooi cadeaupakket ervoor vind :D Daarvoor heb ik alles gedaan:
Facebook: https://www.facebook.com/lindavandurenwinacties (geliked en gedeeld)
Twitter: https://twitter.com/lindaenbjorn (volg en retweet)
Instagram: http://instagram.com/lindaenbjorn (volg en repost)
Bloglovin: https://www.bloglovin.com/lindaraaijmakers (volg)
YouTube: https://www.youtube.com/user/lindaenbjorn (geabonneerd)
Pinterest: http://www.pinterest.com/lindavanduren/ (gepind)
Google+: https://plus.google.com/115047794995537965870/posts (gedeeld)
l_raaymakers@msn.com

groetjes Linda

Unknown zei

Ik sluit me eigenlijk aan bij wat hier al gezegd is. Ook ik ben dol op make-up, maak er ook graag en veel gebruik van om er beter uit te zien en ik kan wel wat nieuwe "aanvoer" gebruiken. Zeker als het om zulke hoogwaardige items gaat. Dit is echt een traktatie.

Unknown zei

Ik doe zeker mee. Gezellig.

Mandy Hetem zei

Super toffe winactie! Ik ben dol op make-up en besteed hier voor mezelf ook veel tijd aan, puur omdat ik het super leuk vind! Het lijkt me super tof om dit te winnen, want ik ben heel benieuwd naar alle producten op de foto's want die heb ik allemaal nog niet, maar lijken me super tof!
P.S wat een toffe blog en tof youtube channel heb je !
Ik heb trouwens alles gedaan wat je moest doen om mee te doen!

Kimberly richard zei

Ookal voel ik me niet zo goed en zit ik ziek in bed. Met zulke mooie prijzen, vind ik toch wel heel snel genoeg energie om deel te nemen!! Waarom ik graag zou winnen? hmmm ik vind het altijd heel leuk om beautyblogs te lezen, maar zelf wist ik er nog niet zo veel over. Enkele weken geleden heb ik dan toch wat opzoekwerk gedaan en reviews gelezen, zelf productjes uitgeprobeerd.... Het is altijd leuk om nieuwe dingen uit te testen! Ik heb elke stap overlopen! Ondanks de massale opkomst hoop ik stiekem toch op een kleine kans :) <3

Justine decaluwé zei

Wauw! Ik kan niet genoeg zeggen hoe zot ik ben op al deze prijzen!! Ze zijn allemaal zo mooi, geen woorden hiervoor!
Ik vind het ook super dat je zoveel tijd en moeite erin steekt om telkens zo'n mooie winacties in elkaar te steken, chapeau!
Ik lees graag je artikelen en ook je filmpjes bekijk ik regelmatig eens :)
Ondanks de hoeveelheid deelnemers, hoop ik stiekem toch zo hard! Eindelijk eens iets winnen, ik zou een gat in de lucht springen!
Een beetje goed nieuws zou geen kwaad kunnen na deze minder goede week!
Fingers crossed!

Liefs, Justine xxx