zondag 11 september 2016

MIJN EERSTE Q&A VIDEO | BEAUTYSPOT.

Hallo iedereen,
Ik heb een nieuwe video online staan voor jullie en dat is een Q&A video, het is de eerste keer dat ik dit doe.

Dus als je de video graag ziet, mag je zeker duimpje omhoog doen en je mag altijd vragen stellen in de comments voor een volgende Q&A eventueel.
Jullie mogen op mijn youtube kanaal abonneren want het is gratis en hieronder vind je al mijn social media waar ik actief op ben;

Mijn social media;

Hieronder kan je dus mijn eerste Q&A video zien;


Je kan hieronder het artikel ook al vragen stellen voor mijn volgende Q&A video.

Liefs Naomi x

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke video! Fijn dat je de vragen van je lezers wil en durft beantwoorden. Ik heb ook een vraagje voor jou: Bij welke persbureaus ben jij ingeschreven?

Groetjes :)

BeautySpot zei

Dank u wel. Met liegen kom je niks verder hoor! Ik ben altijd zo eerlijk mogelijk. Ik ga zeker deze vraag onthouden om in mijn volgende Q&A video te steken.

Liefs Naomi x