maandag 17 oktober 2016

BRUSSELS FASHION DAYS / MAC LOOK | BEAUTYSPOT.

Hallo fashion- beauty lover,

Ik ben dit weekend naar Brussels Fashion Days 2016 geweest, het was mijn eerste keer en vond dit wel eens spannend om al die merken eens te zien van Belgische ontwerpers. Van de organisatie mocht ik iemand meedoen en daarover moest ik niet lang twijfelen, mijn vriend wou dit ook eens zien. Wat er allemaal gebeurd is die dag, lees je hier verder...



Wij waren daar om 15 uur in het Square-Brussels Meeting Center voor de DS Brussels Fashion Days. Ik was daar voor MAC Cosmetics, want die was de hoofdsponsor van dit beautiful evenement. Dat vond ik wel eens leuk en spannend tegelijkertijd om zoiets te zien en mee te maken.

Dus we waren daar al en we gingen met de roltrap naar het eerste verdiep en daar hadden we een Fashion Talk inspired by Star Wars, wel nog interessant hoe dat de mode hand in hand gaat met cinema en dat de mode geïnspireerd is door karakters van de personages en omgekeerd. Elke ontwerper heeft een ander en eigen beeld op hoe een karakter of personage eruit zou moeten zien en dat maakt films uniek en ook kan je zeggen dat door het bekijken van films u ideeën opwekt om iets te creëren.

Dan gingen we naar -1 verdiep en daar kon je al de Belgische ontwerpers ontmoeten, veel dat ik nog niet kende. Hieronder zie je wat foto's van deze ontwerpen.


Dan gingen we naar het volgende en dat was de fashion show in een hele mooie hall. De pre-show was door Zalando gepresenteerd. Dan kwamen er grotere namen die hun kledij showden op de catwalk, dat was o.a. Natan, Christian Wijnants, Veronique Branquinho, Louise Assomo. Echt heel mooie show was dit. Prachtige kledij ook natuurlijk dat we gezien hebben. We waren er echt heel erg enthousiast voor, dat zal je wel zien in de bijkomende video over dit evenement.
MAC Cosmetics Look.

Deze look heb ik gecreëerd met alle MAC Cosmetics producten.
Hieronder zal ik ze eens opsommen;

Gezicht.
- Complete Comfort Cream.
- Highlighter: Soft & Gentle. 

Ogen.
- Oogschaduw borstels: 217,239.
- Oogschaduw pallet: Copperluxe Veluxe Pearlfusion shadow.

Lippen.
- Frost lipstick - Bombshell.

Al deze producten komen van MAC Cosmetics.

Hier ga je de 2 youtube movies zien van het event en hoe ik de look creëer met MAC Cosmetics producten.
Die kan je hier aankopen.

Wie is er nog naar de DS Brussels Fashion Days 2016 geweest?

Liefs Naomi x

Geen opmerkingen: