zondag 6 november 2016

HOE GAAT HET MET MIJ? | BEAUTYSPOT.

Hi beauty's,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijk artikel gemaakt heb voor jullie. Dus ik ga schrijven over hoe het gaat met mij en mijn blog + een nieuw blogschema dat ik ga proberen naleven.
Hoe gaat het met mij?
Heel goed eigenlijk, ik ben blij met zo'n schat van een vriend! Ik ben ook zo blij dat ik nu meer tijd heb voor mijn blog, want vorig jaar als ik nog middagtoezicht deed (niks tegen het middagtoezicht) kon ik niks meer voor mijn blog doen. Het is de beste beslissing ooit geweest om met het middagtoezicht te stoppen! Kan eens gaan zwemmen s'avonds met de vriend zonder dat ik me uitgeput voel, kan meer leukere dingen doen en dat vind ik leuk eraan! We zijn ook 2 daagjes weggeweest en daar hebben we alletwee heel erg van genoten.

Hoe gaat het met mijn blog?
Met mijn blog gaat het echt uitstekend! Krijg weer veel evenementen in mijn mailbox voorgeschoteld, soms zijn het wel uren dat ik het niet ga kunnen redden. Daarmee dat ik dan ook soms een mail terugstuur dat ik er niet ga bij kunnen zijn, wat ik wel heel erg spijtig vind! Maar mijn ander deeltijds werk mag ik niet verwaarlozen! Ik had dus in gedachten om een blogschema op te stellen voor jullie, ga proberen zoveel mogelijk artikelen te schrijven voor jullie en ik had dus in mijn gedachten voor om de 2 dagen een artikel te laten verschijnen op mijn blog. Voor op mijn Youtube kanaal is het anders, de dag dus dat ik geen blog artikel online zet op mijn blog, komt er een video online. Zou dat goed zijn voor jullie? Of wat zouden jullie doen? Laat maar achter in de reacties.
Ik heb nu ook een gastblogger die elke donderdag een artikel schrijft van haar die op mijn blog terecht komt, dus vind ik dat ook wel leuk, die variatie.
Er zullen nog artikelen online komen van evenementen en ook van reviews van producten, enz... ik zit niet stil mensen! Heb heel veel interessante onderwerpen in mijn hoofd dat ik zeker nog ga uitschrijven hier op mijn blog. Dus jullie mogen nog heel wat van mij verwachten.

Wat vinden jullie van mijn blogschema? 
Laat jullie reactie zeker hieronder achter.

Liefs Naomi x

2 opmerkingen:

Marushi zei

Wat gaaf dat je uitgenodigd word voor zoveel evenementen joh! Ik moet de eerste nog krijgen haha.

Lisa van gemert zei

Wat goed dat het zo goed gaat met jou en je blog ben trots op je !