zondag 8 januari 2017

DOVE DERMA SPA / CASHMERE COMFORT REVIEW | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een review gemaakt van de laatste lijn die Dove uitgebracht heeft, dat is de Derma Spa / Cashmere Comfort lijn. Deze lijn is voor de zeer droge huid bedoeld. En mee dat ik een hele droge huid heb wou ik dus heel graag die lijn uittesten voor jullie.


Ik heb ook de drie producten gehad die ze mij opgestuurd hebben. Maar heb nog maar de bodylotion en de handcrème heel goed benut. Dus mijn review zal ook dus gaan over deze 2 producten.

Het eerste product waar ik een review over zal geven is de handcrème dat ik met heel veel liefde uitgetest heb voor jullie.
Mijn mening:
Dus zoals ik al zei hierboven in het intro tekstje is deze lijn echt wel voor de zeer droge huid bedoeld. Ik heb namelijk een zeer droge huid, dus dit pakket met de drie producten erin van deze lijn kwamen echt als een godsgeschenk! Deze voedende handcrème is echt het van het. Je doet hem op je handen, dringt direct door je droge huid en laat geen vettige sporen na, je voelt dat je handen al gehydrateerd zijn en dat vind ik heel goed aan handcrèmes en hij beschermt ook nog eens je nagels en nagelriemen, dus beter kan dat niet zijn hé? En het is ook nog eens een goed reisformaat. Dus deze handcrème is echt wel zijn prijs waard, hij maakt je handen heel erg zacht en dat voor heel de dag.

*Van sommige handcrèmes die ik al uitgetest heb voor mijn blog, laten sommige zo vettige sporen na en dat vind ik dus echt niet leuk en niet aangenaam!

Info:
Deze handcrème is te koop voor €4,99 en is dus zeker zijn prijs waard. Deze handcrème is verkrijgbaar in alle supermarkten en drogisterijen.

Het volgende product van deze lijn is de body lotion.
Mijn mening:
Deze body lotion is ook voor de zeer droge huid bedoeld. Als ik deze op mijn benen smeerde zou je direct denken dat je in een spa zit. Hij ruikt heel erg zalig en als je hem opdeed voelde je het tegelijkertijd al intrekken in de huid en voelde hij niet plakkerig aan. Ik zou niet meer zonder deze body lotion kunnen, want vond nooit geen goeie body lotion die aan mijn eisen voldeed, maar deze is echt wel heel erg goed. Als deze op is dan ga ik direct om een nieuw exemplaar. Echt zalig in één woord en natuurlijk ook zijn prijs waard!

Info:
Deze body lotion is te koop voor €6,99 en is verkrijgbaar in alle drogisterijen en supermarkten.

Deze Dove Derma Spa / Cashmere Comfort is echt een YAY! LOVE voor deze lijn!

Hebben jullie deze lijn al uitgeprobeerd van Dove? Zo niet, dan moet je zeker een product van deze lijn kopen.

Liefs Naomi.x

4 opmerkingen:

Unknown zei

Oh!! Misschien zou die wel helpen voor mijn handen???? :o

BeautySpot zei

Dat denk ik wel. Want hij is heel goed voor een zeer droge huid. 💖

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Dit moet ik kopen want mijn huid van de handen zijn zeer droog in de winter.
Handen zijn tenslotte een visitekaartje ;-)

Xoxo

BeautySpot zei

Het is echt een aanrader.
Als die 2 producten op zijn die ik nu een review over gedaan heb hé, koop ik ze direct terug.

Liefs Naomi