donderdag 5 januari 2017

LIPSWATCHES MAYBELLINE NEW YORK + VIDEO | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een paar lipsticks gekocht van Maybelline New York. Ik vond het wel eens leuk om een video te maken over hoe dat ik ze ervaar die lipsticks.

Omschrijving.
Nood aan kleurrijke lippen? De Vivid Matte Liquid lipstick geeft het perfecte resultaat! Geef jezelf de ultieme matte look en een zijdezacht gevoel met de zeer vloeibare en matterende lipstick Maybelline Vivid Matte Rebel Red. Doordat de lippenstift tot twee keer meer pigment bevat, geeft hij een zeer kleurrijk resultaat.

Prijs.
Deze zijn verkrijgbaar in alle Kruidvat filialen in BelgiĆ« en Nederland voor €6.99/per stuk.

Hieronder zie je de video dat ik ze swatch op mijn lippen.
Wat ik ervan vind? Dan moet je deze video zeker bekijken.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: