maandag 2 januari 2017

MIJN 10 MEEST BEKEKEN ARTIKELEN VAN HET JAAR 2016 | BEAUTYSPOT

Hallo beauty's,

Het jaar 2016 is echt voorbij gevlogen. In dit artikel ga ik mijn 10 meest bekeken artikelen van het jaar 2016 op een rijtje zetten voor jullie. Ik vind dit ook wel eens leuk om zo een overzicht te krijgen wat jullie het liefste zien!

1. Mega Win-Actie + video.
Dit was dus een mega win actie met daarin producten van NYX en Urban Decay. Daar hebben veel mensen aan meegedaan. Dat vond ik ook leuk dan er zoveel mensen dan op mijn blog gaan kijken zijn!

2. Mega Winter Win-Actie + video.
Nog een win actie die onlangs gesloten is. Dat was echt heel erg zotjes, hoeveel mensen eraan mee deden. Ik keek echt mijn ogen uit! Dat was echt zot! (Maar dan in de goeie richting :D)

3. Win-Actie Time Ladies.
Blijkbaar doen de win-acties het heel erg goed. Want die waren echt met heel veel kijkcijfers. Wel goed voor mijn blog en ook het vertrouwen dat jullie in mij hadden. Dat vond ik heel erg lief en leuk. Al die leuke reacties die ik gehad heb van jullie dat apprecieer ik heel erg.

4. Beauty Producten Te Koop.
Ik heb ook wat producten te koop gesteld voor jullie. Dat heel doenbaar zijn van prijs. Ze zijn nog allemaal te koop. Dus als jullie eens willen kijken naar dit bericht, dat kan je hieronder bekijken.

5. Mega Herfst Win-Actie + video.
Nog een win actie meiden! Ik vond al de win-acties die ik voor jullie gedaan heb, heel erg leuk om te doen. Er komen in het jaar 2017 weer genoeg win-acties waar jullie aan gaan mee kunnen doen. Binnenkort is het mijn verjaardag en dan trakteer ik jullie op een verzorging/verwen pakket. Want wie jarig is... trakteert.

6. Beauty / Lifestyle Gastblogger gezocht.
Ik had een tijd geleden een artikel geplaatst met daarin Beauty/Lifestyle Gastblogger gezocht. Daar kwamen veel reacties op af, ik had dat echt niet durven denken dan er zoveel meiden er zouden geïnteresseerd zijn om gastblogger te zijn voor mijn blog. Maar dat is wel leuk natuurlijk!

7. Beauty Event Yves Rocher.
Ik heb eens een uitnodiging gehad van Yves Rocher. Dit was echt een heel mooi en leuk event! Want zoals je in dit artikel ziet was er een photobooth, cocktails! Echt zalig en leuk om eens te mogen meemaken.

8. Beautiful Spring- Lente Look 2016 collab with Meisflawless.
Ik had een samenwerking gedaan met Serafina van Meisflawless om een make-up look te doen geïnspireerd door de lente. Het was een lichte kleur die ik op mijn oogleden heb gedaan. Als jullie curieus zijn, mogen jullie zeker eens kijken naar deze collab.

9. Win-Actie Time Ladies.
Dit was waarschijnlijk mijn eerste win-actie dat ik deed op mijn blog en ik weet dat ik dit heel spannend vond.

10. Outfit Of The Day.
Ik denk dat mijn eerste ''Outfit Of The Day'' dat ik online zette. Ik wist niet dat er zoveel mensen gingen daar naartoe komen kijken. Maar blijkbaar vinden jullie dit leuk om ook eens te zien hoe dat ik me kleedt.
Als jullie dit nog willen zien, mogen jullie het me zeker zeggen.

Zo dit waren mijn 10 meest bekeken artikelen van het jaar 2016. Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe vanwege BeautySpot. Hopelijk brengt 2017 de blog BeautySpot ook een heel mooi jaar en ook heel veel mooie samenwerkingen met zich mee.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: