woensdag 4 januari 2017

REVIEW VEET SENSITIVE PRECISION BEAUTY STYLER | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ga een review maken van dit zalig apparaatje voor jouw bikinilijn maar ook voor je wenkbrauwen!



Er is niets pijnlijker als je je wenkbrauwen moet epileren met een pincet, ik vind dat heel erg onaangenaam! Tot dat ik in het Kruidvat dit zag... dacht ik van ooh, dit wil ik eens proberen.
Vond ik dit een yay of nay?
Dus ik deed de verpakking open en de verpakking was ook heel erg gemakkelijk te openen.

Daarin zat:

  • Apparaat zelf.
  • Verschillende kopjes voor op het apparaat te bevestigen.
  • Een kop voor op het apparaat te bevestigen voor het niet vuil te laten komen. (hygiĆ«ne)
  • Borsteltje voor de overtollige haartjes weg te vegen.
  • Batterij voor in het apparaat te doen.
  • Uitleg.
  • Zakje voor dit allemaal weg te bergen.

Mijn mening.
Ik vind het zelf heel gemakkelijk werken. Ik was wat in het begin aan het sukkelen met de verschillende kopjes maar dan dacht ik van ik ga het zonder kopje proberen en dat was veel gemakkelijker eigenlijk. Dus ik doe het nu zonder kopje en vind het heel gemakkelijk want aan het apparaat zijn er 2 kanten, een kleiner en een grotere scheerkant.
Dus het is wel gemakkelijk, ook het belangrijkste is dat je de uitleg eerst leest,voor dat je het apparaat gebruikt!

Hieronder ga ik een voor en na foto erop zetten.
Voor:


Na:
Ik vind het resultaat zeker geslaagd. Het is dus een zeker een YAY! :D

Info.
Dit is te koop in de Kruidvat filialen van BelgiĆ« en ik denk ook wel van Nederland. De prijs is €17,50.

Wat gebruiken jullie voor jullie wenkbrauwen te epileren?

Liefs Naomi.

2 opmerkingen:

Emke De Jonghe zei

Ik ben wel erg benieuwd hiernaar! Xx leuke review!

BeautySpot zei

Dankjewel lieverd.
Het is een heel goed toestel.

Liefs Naomi