donderdag 2 februari 2017

CATRICE OMBRÉ TWO TONE LIPSTICK REVIEW | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb voor jullie weer een review klaarstaan van 3 lipsticks dat ik met heel liefde uitgeprobeerd heb voor jullie. Over welk merk gaat het en wat vind ik van deze lipsticks? Dat kunnen jullie hier lezen in dit artikel...
Voorwoord.
De Ombré Two Tone Lipsticks brengen moeiteloos een fantastisch kleurverloop aan op je lippen. De two tone lipsticks zijn vanaf nu verkrijgbaar als speciale highlight in het standaard assortiment van Catrice.
Ultieme Dimensie. De crèmige en zachte, kleurintense textuur met arganolie brengt de spectaculaire ombré trend moeiteloos naar de lippen. Ieder twee kleuren, gecombineerd in een diamantachtige vorm creëren een prachtige finish met kleurverloop.
Ik heb de kleuren van boven naar onder:
- 010 Rockabilly Rose-Wood.
- 060 Bloody Vampire Kiss.
- 020 Nude York City Style.
Ik heb ze ook eens geswatcht op mijn arm en de kleuren geven zeker en vast een heel goed pigment af.
Mijn mening.
Ik vind ze heel goed staan bij mij en het zijn echt wel alle seizoenskleuren dat ik te bemachtigen heb. 020 Nude York City Style is een kleur die je in de herfst- winter maanden op je lippen kan aanbrengen. 010 Rockabilly Rose-Wood en 060 Bloody Vampire Kiss zijn zowel lente als zomerkleuren die je overdag en s'avonds gemakkelijk kan aanbrengen op je lippen. De verpakking vind ik ook heel erg luxueus, de kleuren zit in een zwart omhulsel met rose gold letters erop, wie is daar nou geen favoriet van? Ik vind deze lipsticks echt een aanrader voor iedereen!


Hieronder zie je ook nog eens het filmpje van de lip swatches die ik gemaakt heb voor jullie.

Info.
Ze zijn te koop in Kruidvat voor €4,99/per lipstick.

Wat vinden jullie van deze lipsticks? Hebben jullie er ook al eentje te weten bemachtigen?

Liefs Naomi.x

2 opmerkingen:

MissPrettiness zei

Je hebt me benieuwd gemaakt want ze zien er wel qua kleuren enorm mooi uit!

BeautySpot zei

Dat zijn ze ook.

Liefs Naomi