donderdag 16 februari 2017

GASTBLOG SERAFINA [MEISFLAWLESS] | Review Fixingspray's - Catrice VS Essence.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De nieuwe gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn nieuwe gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...Dit is het laatste artikel van deze blogger, volgende week is het weer iemand anders! Ik vind dat ze heel goed is geschreven heeft mijn gastblogger Serafina.
Ik vind het altijd erg lastig om een Fixingspray / Primewater te vinden die 1: budgetvriendelijk is, en 2: makkelijk te verkrijgen is. Ik heb maandenlang de MAC Prep + Prime Fix en de Smashbox Photo Finish Water gebruikt. Beiden erg goed, maar iets aan de prijzige kant
en ik moest toch wel even rijden (of online wachten op mijn bestelling) eer dat ik ze kon gebruiken. En dan ben je er nog extra zuinig op, want ja, ze kosten iets meer. Ik heb met mezelf een kleine challenge aangegaan, het zoeken naar een Fixingspray die budgetvriendelijk is en makkelijk te verkrijgen. Ik moest helemaal niet ver gaan, want in de dichtstbijzijnde Kruidvat vond ik precies wat ik zocht. Mijn keuze ging gelijk naar de Catrice en Essence Fixingspray's. Het waren de enige 2 merken die daar verkocht werden in een sprayvorm.

Het eerste waar ik het over wil hebben is de Prime and Fine Multitalent Fixing Spray van Catrice. De flacon ziet er vrij netjes en luxueus uit. Het fijne is dat de drukletters op het tubetje precies uitleggen wat de bedoeling is en het ziet er ook mooi uit. Er zit in deze tube 50ml in, zelf had ik ietsje meer willen zien, maar tis ok. Ik betaalde voor dit flesje de prijs van €4.59. Dat is natuurlijk niet duur! Het fijne is dat deze snel droogt en je gelijk aan de slag kunt met je dag!
De volgende Fixingspray is de Essence Keep It Perfect Makeup Fixing Spray. Deze fixing spray zit ook toevallig in een kleine flesje van 50ml. Deze tube had de prijs van 2,99 euro. Eigenlijk is zo’n mini flacon ook handiger tussen je make-up tasje, stash. Haha. Verder is het geen speciale flacon, hij is vrij simpel (ziet er erg goedkoop uit), doorschijnend met een paarse opdruk en handige spuitkop die hele fijne, egale en prettige nevel verspreid.
MIJN MENING:
Ik vind persoonlijk de fixingspray's allebei goed, maar beiden hebben ze bij mij een andere functie :

1: De spray van Catrice word in een grote sprits verspreid zodat je huid niet plaatstelijk doordrengt word (in tegenstelling met die van Essence) door de fixingspray.
2: De fixingspray van Catrice droogt veel sneller op en laat een heerlijke geur na.
3: Voor een basis raad ik wel de Fixingspray van Essence aan en voor afwerking (om je makeup te setten) die van Catrice.

Info: Je kunt deze beiden producten vinden in je dichtstbijzijnde Kruidvat en/of Trekpleister.

Liefs Serafina.Xxx

GASTBLOGGER INFORMATIE.
Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Serafina.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: