maandag 13 maart 2017

FOTOALBUM GEMAAKT MET DE SITE FOTOFABRIEK.NL | BEAUTYSPOT.

Hi iedereen,

Ik heb een leuke samenwerking gehad met Fotofabriek.nl. Wat ik ervan vond van deze samenwerking? Kunnen jullie hieronder lezen...
Een tijdje geleden werd ik door www.fotofabriek.nl gecontacteerd met de vraag om een samenwerking met hen aan te gaan. Mijn antwoord was direct ja. Hoe dat het allemaal verliep, kunnen jullie hier nu lezen...

De samenwerking.
Er had iemand mij gecontacteerd van de website www.fotofabriek.nl en ze vroeg of dat ik geïnteresseerd was erin om een fotoboek te maken op hun website, mijn antwoord was direct ja. Wou dat altijd al eens proberen, had dat nog nooit gedaan en ik dacht van ''ik zou dit wel leuk vinden om te doen''. De samenwerking liep vlot en ik kreeg al rap mijn fotoboek opgestuurd, ik was natuurlijk heel nieuwsgierig hoe dat het resultaat eruit zag. Ik vond dat het zeker en vast geslaagd was! Goeie kwaliteit van papier, het was echt wel een mooi en kwalitatief fotoboek dat ik had gemaakt.

Als jullie zouden willen een fotoboek willen maken, dan moeten jullie naar deze link gaan.

Mijn mening.
Het was echt heel leuk met hen samenwerken! Als ze het me zouden opnieuw vragen, zou mijn antwoord direct weer ja zijn. Want ze begrepen mij ook als ik geen tijd had om eraan te werken... dat vond ik wel heel lief natuurlijk! En dit fotoboek zal me altijd wel bij blijven omdat er echt wel mooie foto's erin staan van mij en mijn vriend van onze vakantie in Parijs.
Hebben jullie ook al een fotoboek gemaakt? Hoe waren jullie ervaringen daarin?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: