donderdag 2 maart 2017

GASTBLOG ESMERALDA [SIMPLYESMEE] | Lush - Love and light handcrème.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De nieuwe gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...
Hallo iedereen,
Ondertussen is het een week verder en mag ik mijn tweede artikel hier publiceren. Kei leuk! Ik ga het terug hebben over een heel fijn product van een merk dat zich inzet tegen dierproeven en zich bezig houdt met het milieu. Ik ga het over de Love and light handcrème hebben van Lush.

Handcrème is iets dat ik als verpleegkundige enorm veel gebruik. Ik moet mijn handen op het werk veelvuldig wassen en ontsmetten met als gevolg dat deze enorm uitdrogen. Zeker nu met dit winterweer, is een fijne handcrème noodzakelijk voor mij.

Ik ga even kort de ingrediënten hier bij zetten voor wie het interessant vind : Water (Aqua), Biologische Jojoba olie (Simmondsia chinensis), Fair Trade Biologische Cacaoboter (Theobroma cacao), Glycerine, Stearinezuur, Triethanolamine, Nerolie Olie (Citrus Auranthium amara), Braziliaanse Sinaasappelolie (Citrus sinensis), Oranjebloesem Absolue (Citrus Aurantium amara), Cetearyl Alcohol, *Citral, *Famesol, *Geraniol, *Limonene, *Linalool, Parfum, Methylparabeen, Propylparabeen  
*Komt van nature in etherische olie.
Zo ziet het product eruit als je de pot juist open doet. Het ziet er uit als een heerlijke zachte crème en de lekkere, citrusachtige geur komt je al tegemoet.

Wat Lush zelf zegt over dit product: Deze royale mix bevat Braziliaanse sinaasappel, neroli en oranjebloesem. Een geweldig opwekkende combinatie. Laat je handen (en je humeur) opleven in een handomdraai.
Zoals je kan zien op bovenstaande foto is het een vrij zachte, dunne crème. Ik zou zelfs zeggen dat dit eerder een lotion is. Hij smeert heel makkelijk uit en trekt heel snel in. Dit is heel fijn voor tussendoor te gebruiken. Hij is wel niet heel erg voedend (daarvoor kan je bij Lush best is kijken naar Handy Gurugu -> aanrader!). De geur vind ik geweldig. Heel fris en opwekkend. Normaal ben ik niet zo fan van citrusgeuren maar deze doet mij denken aan eau de cologne op één of andere manier. Dit vind ik zelf fantastisch aangezien ik daar heel fijne herinneringen aan heb. Het enige nadeel aan dit product? De verpakking. Zelf heb ik hier geen problemen mee maar ik kan geloven dat er mensen zijn die dit niet zo graag hebben. Desondanks vind ik de verpakking bij Lush dan weer wel een voordeel aangezien je 5 lege zwarte verpakkingen van Lush kan inruilen bij hun voor een heel fijn gezichtsmasker. Niet alleen goed voor het milieu (aangezien ze deze recycleren) maar ook heel fijn voor je gezicht en portemonnee. Zoals je merkt, raad ik je dit product zeker aan. Het ruikt lekker, het trekt snel in en is een fijne handcrème om tussendoor in de dag te gebruiken zeker in combinatie met een dikkere die je 's avonds dan aanbrengt. Voor iemand dat niet zo'n droge handen heeft, zal deze wel voedend genoeg zijn.

Hebben jullie een favoriete handcrème? Zoja welke? Ik ben altijd benieuwd naar andere fijne, voedende handcrèmes.

Bedankt voor het lezen!
X Esmée.

GASTBLOGGER INFORMATIE.
Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Esmée.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: