zondag 5 maart 2017

MY STAY AT THE DESIGN HOTEL TRYP BY WINDHAM IN ANTWERP | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ben een tijdje geleden naar dit prachtig design hotel geweest in Antwerpen. Hier kunnen jullie in het artikel mijn review erover zien, dus als jullie nieuwsgierig zijn mogen jullie zeker een kijkje nemen...
Ik wou eens een ander artikel schrijven voor jullie en ik vond het wel eens leuk om een hotel review te schrijven voor jullie. Ik vind dit hotel zeker een aanrader, waarom? Daar komen jullie meer te weten over als jullie het artikel gaan lezen.

De receptie.
We hadden geboekt met de site booking.com en dat was heel gemakkelijk om een hotel te vinden! De beste prijzen waren voor dat weekend €96 voor 2pers. + een ontbijt. Ik vond dit wel ideaal dus om te doen. We kwamen dus aan in het hotel, we werden al direct heel vriendelijk geholpen aan de receptie. We konden direct naar de kamer, dat vond ik zeker een pluspunt.

De kamer.
De kamer was een standaardkamer met een kingsize bed erin, wel nog een ruime kamer en maar voor één nacht is dat niet zo belangrijk hé. We hadden echt een prachtig uitzicht over heel Antwerpen, dat zullen jullie nog zeker in de vlog zien dat ik gemaakt heb voor jullie. De badkamer was klein maar toch mooi en proper. Een mens moet niet meer hebben als je voor één nacht daar gaat slapen.


Mijn mening.
Positieve punten:
- Het hotel was goed gelegen (niet ver van Antwerpen Centrum).
- Propere kamers.
- Heel goed bed (zalig geslapen).
- Vriendelijk personeel.
- Uitgebreid ontbijt.

Negatieve punten:
- De badkamer was wat klein.
- Er waren onafgewerkte kanten in de kamer en aan het raam.

Maar al bij al viel het goed mee vond ikzelf.

Hotel informatie.
Design hotel TRYP by Windham
Plantin en Moretuslei 136, 2018 Antwerpen

Zijn jullie al naar hotels geweest in Antwerpen dat jullie zeker een aanrader vinden om hieronder te zetten in de comments?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: