zondag 19 maart 2017

REVIEW ESSENCE CAMOUFLAGE FULL COVERAGE CONCEALER | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een nieuw review klaarstaan voor jullie. Dit product lag al een tijdje in mijn stash en heb dit weekend dit pareltje ontdekt. Willen jullie weten welk product dat ik bedoel? Dan moeten jullie zeker verder lezen...
Deze concealer van Essence heb ik ontdekt nu van het weekend. Wat ik ervan vind? Dat lezen jullie nu hier in het artikel.

De omschrijving van de concealer.
Essence omschrijft: Langdurig en zeer gepigmenteerd. De vloeibare textuur dekt donkere kringen onder de ogen en andere onregelmatigheden van de huid. Voor een natuurlijke, frisse look en ik kan dat alleen maar beamen.
De kleur.
Ik heb de kleur 05 Ivory gekozen, omdat ik een lichte huid heb en dat het perfect past voor onder mijn ogen te doen, want dan krijg ik echt een hele frisse uitstraling, dat geeft me nog meer zelfvertrouwen.
Als ik hem op mijn hand doe, zoals jullie hierboven op de foto kunnen zien. Vind ik het zelf heel mooi.
Mijn mening?
Zoals Essence al zegt moet ik echt hun gelijk geven. Hij laat een frisse uitstraling achter, als ik deze opdoe komen mijn ogen ook veel beter uit. Ik voel me er echt goed van. Het heeft echt een boost om aan je werkdag te beginnen ook. Hij heeft ook een hele goeie dekking en je moet in je dag niet bijwerken, want hij blijft heel de dag heel erg goed zitten. Dus ik ben er alvast heel positief over.

Wie heeft deze concealer ook al gebruikt? Kennen jullie nog andere heel goeie concealers dat ik zeker zou eens moeten testen?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: