woensdag 29 maart 2017

REVIEW ESSENCE PRISMATIC RAINBOW GLOW HIGHLIGHTER | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb een heel leuke review voor jullie klaarstaan. Ik heb dit product een tijdje geleden gekocht en wou het zeker reviewen voor jullie, omdat ik er wel heel erg tevreden over ben. Als jullie willen weten over welk product ik het heb, dan moeten jullie zeker dit artikel lezen...
Het gaat natuurlijk over deze heel felgekleurde highlighter van Essence, de Prismatic Rainbow. Wat ik ervan vind, kunnen jullie hier lezen...

De verpakking.
Deze highlighter zit in een gewoon plastiek simpel doosje, het is een heel budget merk, dus ik verwachtte er ook niet teveel van (ik denk als je het zou laten vallen, dat de highlighter zou gebroken zijn, maar laten we daar vooral niet aan denken!)
Omschrijving.
Essence omschrijft : Zoek de regenboog op je huid met deze Essence 10 Be A Unicorn Prismatic Rainbow Glow Highlighter. Met deze highlighter breng je meerdere kleuren glans op je wangen.
Hierboven op de foto zie je nog eens de kleur van deze beautiful highlighter.
De kleuren.
Boven naar onder: een rode kleur, daaronder een rosegold kleur, dan een gele kleur en dan een blauwe kleur. Je kan er ook oog looks mee maken, het gaat wel niet direct fel zijn, maar gewoon voor de aanzet te maken voor een prachtige oog look kan je deze kleuren ook zeker en vast gebruiken. Dit product is zeker multifunctioneel, wel een pluspunt.

De swatches.
Ik vind de kleuren dat je ze wel goed ziet, alleen vind ik dat je de blauwe en rode highlighter nog duidelijker ziet dan de 2 andere kleuren. (Dat kan nu ook aan mij liggen hé ;D)
Mijn mening.
Ik denk dat je zeker een hele mooie look ermee kan maken met deze highlighter. Ik vind het zeker ook positief dat hij ook als oogschaduw kan gebruikt worden, ook al is het maar om de aanzet te doen, dus het is al zeker multifunctioneel. Het enigste dat ik een klein nadeel vind, is dat je de rosegold en de gele highlighter niet zo goed kan zien, dat is niet alleen op de foto btw ;). Maar anders vind ik het wel een goed budget product.

Info.
Deze highlighter is te koop bij Kruidvat zowel als in de winkel als online voor €3,59.

Zou deze highlighter iets zijn voor jou?

Liefs Naomi.x

2 opmerkingen:

Emke De Jonghe zei

Ziet er leuk uit! ❤

BeautySpot zei

Het is ook een heel goeie hoor lieverd.

💖