dinsdag 2 mei 2017

PERSOONLIJK ARTIKEL ; IK BEN VERLOOFD! & MIJN BLOG BESTAAT 3 JAAR! | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens een persoonlijk artikel gemaakt heb voor jullie, maar ik heb weer veel te vertellen aan jullie... Wat? Dat kunnen jullie hier lezen...

Ik heb jullie zoveel te vertellen, dus ga ik er zo rap mogelijk aan beginnen, aan mijn artikel...

Hoe gaat het met mij?
Met mij gaat het heel goed, zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik verloofd in New York, mijn vriend heeft me daar ten huwelijk gevraagd, echt op de ouderwetse manier, dus hij is op de knieën gegaan. Het was op een rooftop bar waar je ook kan eten, genoemd The View. Dat is een 360° draaiend restaurant, je ziet dan al de bekende gebouwen uit New York, vb: Empire State Building, Chrysler Building. Echt een prachtig uitzicht!
Ik was hier echt aan het wegdromen. Dit was echt zo'n mooi uitzicht. Ik vind als je in New York bent dat je in een droom terecht komt. Ik vind het echt een prachtige stad. Dit is een rooftop bar waar je zeker eens moet gaan, het is wel iets duurder van drinken, maar het uitzicht maakt het echt wel heel erg goed. We hebben daar ook gegeten en dat was in buffetvorm maar echt wel heel erg lekker. Zoals je ziet kan het niet beter met mij hé. Er zullen zeker nog updates en video's komen op mijn Youtube Kanaal over de voorbereidingen voor de trouw. Dus het zal een druk jaar worden voor mij en mijn verloofde, maar het is ook zo leuk om alles te organiseren voor onze trouw.

Hoe gaat het mijn blog?
Met mijn blog gaat het echt uitstekend, heb echt meer weergaven als ik een artikel getypt heb. Ik vind dat heel erg leuk! Het is ook vandaag de dag waarop mijn blog 3 jaar bestaat! Whoop whoop! Daarmee heb ik dus ook een give away op mijn blog staan en ook op mijn social media, zo kunnen jullie een gift card van €50 van ICI PARIS XL winnen, jullie kunnen hier meedoen. Dus zeker meedoen, het is de moeite waard vind ik. Wat er in de toekomst nog zal komen op mijn blog? Ik heb veel producten dat ik nog moet uittesten voor jullie, er komt binnenkort zelfs een beauty review, dat veel van jullie nog niet zullen kennen. Er komen nog sfeerbeelden op mijn Youtube Channel van New York, Ooglooks, Shoplog, enz... Jullie mogen altijd jullie abonneren op mijn Youtube Channel, ik zou het heel erg leuk vinden. Dit was een update hoe dat het met mij en mijn blog gaat.

Wat willen jullie nog heel graag zien op mijn blog?

Liefs Naomi.x

3 opmerkingen:

Kimberly richard zei

OOOOH nog eens een hele dikke proficiat he lieverd! Ik ben zo blij voor je! <3

Unknown zei

Nog eens een hele dikke proficiat en ik kijk al uit naar al de video's en artikeltjes in verband met de voorbereidingen voor je trouw ! <3

Unknown zei

Wauw, een dikke proficiat voor alles!