maandag 15 mei 2017

REVIEW NYX COSMETICS WONDER STICK HIGHLIGHT/ACCENT AND CONTOUR STICK.| BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb weer een nieuw beauty review klaarstaan, ik denk dat jullie daar echt wel nieuwsgierig achter zijn, achter dit product. Ik vind het zelf ook heel leuk om dit te testen voor jullie.
Ik heb een nieuw beauty review klaarstaan voor jullie. Jullie zijn wel heel nieuwsgierig wat voor product het is, ik ga jullie nu het antwoord verklappen... Het is de Wonder Stick van NYX Cosmetics, wat hij doet voor je gezicht dat zal je hieronder kunnen lezen...

De verpakking;
De Wonder Stick zit dus in een kartonnen glanzend doosje met daarop het kleur en ook hoe je deze moet gebruiken. Heel fijn vind ik deze verpakking.

De omschrijving;
NYX Cosmetics omschrijft: Perfectioneer uw look met de Wonder Stick van NYX Professional Make-up. De Wonder Stick heeft een crèmige finish en dient als concealer, highlighter en contour stick. De Wonder Stick is verkrijgbaar in verschillende kleurcombinaties voor elke huidskleur.


De kleur + swatches;
Ik heb deze Wonder Stick gekregen in mijn goodiebag van de NYX Cosmetics opening te Gent. Dus ik kon niet kiezen welke ik kreeg. Dus er staat op de verpakking WS03 Deep Profond. Dus deze Wonder Stick is ietsje donkerder dan dat ik normaal gewend ben. Maar het is echt wel heel erg mooi op mijn gelaat als ik hem test. Dat zal je zien in de volgende afbeeldingen. Ik ben er ook nog geen pro in, maar ik probeer het toch stap voor stap te doen zoals het uitgelegd wordt op de verpakking.
De gebruiksaanwijzing;
Stap 1 : Breng Highlight stick aan op de junkbeenderen, het midden van het voorhoofd, onder de ogen, onder de neus, op de wenkbrauwboog en langs de kaaklijn.

Stap 2 : Breng Contour stick aan bovenaan op het voorhoofd en langs de haarlijn, onder de junkbeenderen, aan weerskanten onder de neus en onder de kaaklijn en de kin.

Stap 3 : MENGEN, MENGEN, EN NOG EENS MENGEN.




Mijn mening;
Ik vind dat deze Wonder Stick zeker heel zacht aanbrengt op mijn gelaat, het is ook heel erg gepigmenteerd, dus je moet zeker geen druk zetten op je Wonder Stick, want hij glijd van je gelaat. De kleur vind ik juist goed, niet te donker en niet te licht. Dit is echt het perfecte kleur voor mij. Dit is dus zeker een product dat ik nog zou aanschaffen.

Info;
Deze Wonder Stick kan je kopen op de site van www.douglas.nl en ook in de NYX Cosmetics winkels in België en de prijs voor dit wonder product is €12,60.

Wie heeft deze Wonder Stick ook in zijn stash zitten? Ik ben benieuwd wie deze Wonder Stick ook zou kopen?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: