zondag 13 augustus 2017

PERSOONLIJK ARTIKEL ; EEN TIJDJE WEG GEWEEST EN NU WEER VOLLEDIG TERUG! | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb al lang geleden geen persoonlijk artikel niet meer geschreven op mijn blog. Ik zag dat bij mijn vorig persoonlijk artikel er veel naar werd gekeken en dat vond ik wel leuk natuurlijk.
Ik vind het leuk om nog eens een persoonlijk artikel te schrijven op mijn blog, want ik heb in die 3 weken of zelfs al 4 weken mijn blog zeker gemist, maar het was ook heel leuk om met mijn verloofde eens weg te gaan, we hebben eerst 3 dagen naar Antwerpen geweest, dat was met de flairbon dat we 2 nachten geboekt hebben bij het Radisson Blu Astrid recht tegenover Antwerpen Centraal, ik verblijf altijd in dit hotel als ik een flairbon heb waar dit hotel erin staat! Echt een heel goeie bediening, lekker ontbijt en eten en heel erg mooie ruime kamers + dan heb je ook nog eens een wellness met stoombad, sauna, jacuzzi,zwembad + propere fitness. Echt de moeite om zeker eens te gaan dus, je kan het hotel ook bereiken met de auto, want er is een parking voorzien. Maar je kan ook met de trein gaan want het station Antwerpen Centraal is er recht tegenover. Het hotel ligt ook op wandelafstand van De Meir (de bekendste winkelstraat van Antwerpen) en de Zoo van Antwerpen. Echt, je kan er zeker niet vervelen! Het is daar elke keer zalig aankomen. Het is een beetje mijn 2de thuis. Dan zijn we achter die 3 dagen naar huis gegaan en dan na een nachtje thuis te slapen zijn we alweer vertrokken naar Wimereux een badstadje niet ver van Boulogne Sur Mer en Callais. Echt een heel erg mooie omgeving en ook heel erg leuk is dat er niet ver van ons hotel een groot warenhuis was. In Wimereux zelf is het echt gezellig, mooie winkeltjes, goeie restaurantjes waar je mosselen kon eten voor €11 p.p. Echt een aanrader dus! Het hotel zelf was ook heel erg gezellig en voor €10 p.p kon je daar een uurtje relaxen in hun spa. Het is niet zo groot, maar wel gezellig en vriendelijk personeel en voor te parkeren had je gratis parkeer plek voor het hotel.

Hoe is het met mijn blog?
Zoals ik al zei heb ik een tijdje niet meer geblogt, heb het wel gemist eerlijk gezegd. Maar ik heb ondertussen weer veel producten ontvangen van persbureaus en dat vind ik elke keer zo leuk om pakjes open te maken en benieuwd ernaar te zijn wat erin zit (meestal weet ik het wel al op voorhand) maar soms ook niet. Dat vind ik het leukste aan bloggen om mijn ervaringen aan jullie te delen en daar ook een eerlijke mening over te schrijven in een blog artikel over de producten die ik ontvang. Waar ik niet zo van hou aan bloggen zijn soms die jaloerse meningen dan mensen dan hebben over jou gedrag enz... Ik wil gewoon dat jullie op de hoogte blijven wat ik allemaal krijg van producten en ik wil jullie zeker niet jaloers maken, want ik blog heel graag.

Social media
Ik zit de laatste tijd veel op Instagram en ik doe heel graag Instagram, maar omdat ik nu meer volgers ineens heb komen de mensen naar mij van (dat kan niet, je koopt volgers!) Ik vind dit echt niet leuk dat mensen mij beschuldigen van iets dat ik totaal niet gedaan heb. Ik zit in veel Telegram groepen. Wat is Telegram? Dat is een groot netwerk waar er veel mensen online zijn, dat is lijk een Instagram groepje waar je maar 15 mensen kan er lid van maken maar bij een Telegram groep kunnen er al meer dan 900 leden inzitten. Die volgen, liken & commenten uw foto vanop Instragram. Natuurlijk is de voorwaarde dat je dat terug doet bij hen ook! Het is een gemakkelijkere manier om aan veel volgers en likes te geraken. Alleen het nadeel is wel dat je er wel veel mee bezig bent. Dus mensen, vooraleer je weer begint van je koopt je volgers. Neen, ik doe gewoon veel aan Telegram en ik zit nu bij 20+ follow for follow groepen en 30 likes and comments groepen. 

Wat is jullie blog? Dan mag je dat zeker in de reacties nalaten.

Liefs Naomi.X

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hey Noamie, we kennen elkaar al via Instagram. Nu eens een berichtje via de blog. Gewoon blijven doen wat je doet. Wat je zit wel in veel Telegram groepen ! Zo intensief !!! Zou ik niet kunnen bijhouden. Focus me nu ook op een paar en dat vind ik persoonlijk ook heel fijn. Leer je lekker wat meer mensen kennen. Take care. Ellen

Veerle,lifetrigger zei

Hoi , ik wou via deze weg je een hart onder de riem steken , laat de negatieve comments aan je voorbij gaan, je bent goed bezig meid 👍🏻👍🏻👍🏻🔝 vele groetjes xxx