maandag 31 augustus 2015

Deauty box : Juli 2015

Hallo lieve meiden,

Het is misschien laat ... maar ik wou toch nog eens de Deauty box van juli aan jullie laten zien.

Kijken jullie even mee?

Dit was het blaadje met al de info van de producten die in de Deauty box van juli 2015 zaten.

Dan komen we aan bij het eerste product dat echt een EYE CATCHER was voor mij!
Dit is van Yves Rocher - Maxi Zonnespray SPF 30 en dit was een full size en kan je kopen voor €30 in een Yves Rocher winkel. 





Dan komen we bij het tweede product al aan en dat is van 
Schwarzkopf - Gliss Kur - Dream Hair ook een full size en dit goed spul kost €9.99.
* Ik heb het zelf al gebruikt op men eigen haar en men haar voelt gewoon heel goed aan en de puntjes voelen niet meer zo droog aan! 
Dus conclusie : GOED SPUL!

Dan komen we aan bij het derde product en dat is
Sampar - Crazy Cream - 10 ml en een full size van 30ml kost €31,50.
Deze cream is een getinte, vocht inbrengende crème die je huid egaliseert en beschermt tegen UV stralen.
 Kortom, een egale, stralende huid de hele dag door!



Dan zijn we al bij het vierde en het voorlaatste product gekomen van deze geweldige box!
Dat is van Uriage - Thermal Micellair Water - 50 ml, de full size van 250 ml kost€9,90.
* Ik hou heel erg van micellair water!



Dan komen we alweer bij het laatste product van de mooie Deauty box van Juli 2015.
Dat is Arkopharma - Arkocaps Groene thee - inhoud : 45 capsules , het is een full size product en dit kost €9.45.
Het is een voedingssupplement met groene thee erin.
Het heeft een ontgiftende ontwerking. ( dus je zou er moeten van vermageren)
* Gebruik : Neem twee capsules in de ochtend en 's middags tijdens de maaltijd met een groot glas water.
Ik ben eens benieuwd of dat zou helpen ;)



Zo dit was de DEAUTY BOX van JULI 2015.
Als jullie ook een box willen bestellen voor Augustus 2015 , hier is de link :


Hebben jullie ook al een Deauty box opgestuurd gekregen en wat vonden jullie van de producten die erin zaten?
Laat het me weten in de reacties hieronder!

xoxo Naomi






3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb deze Deautybox ook ontvangen & ik vond de inhoud enorm tegenvallen!
Iedere keer haar olie ik ga ze nog nooit kunnen opmaken :)
X

BeautySpot zei

Ik weet het meid,
Maar deze haarolie vind ik wel goed hoor.
Men haar glanst erdoor ;)

X

Anoniem zei

Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I
am waiting for your further write ups thank you once again.