zondag 22 november 2015

Look off the day.

Hallo beauty lovers,

Ik heb een look off the day gemaakt.
Hier komt het dan;

Ik begin altijd eerst met een basic primer;
Deze is van Makeup Academy;
*Een lichte, doorzichtige primer.
Dan is het volgende dat ik eerst op men palm van men hand smeer, een goed dekkende foundation;
Deze foundation is van Maybelline New York: Super Stay 24.


 Dan gebruik ik een concealer voor onder men ogen.
Deze is ook van Maybelline: Super Stay 24.
*Deze concealer is echt wel goed voor wallen onder jouw ogen.


Dan gebruik ik een bronzer van Too Faced, dit is de versie Light/Medium.



 Dan gebruik ik een highlighter van MAC Cosmetics.
*Een mooie, niet te felle highlighter.


Dan doe ik een long lasting pressed powder erop en die ik gebruik is van Rimmel, Stay Matte.


Zo... men basislook is af.

Kijk zeker naar men ooglook die achter dit artikel komt.

Welke producten vinden jullie goed voor je aangezicht?

Liefs, Naomi





Geen opmerkingen: