zondag 8 november 2015

OOGLOOK ELF: SMOKY EYE SET.

Hi beauty lovers,

Vandaag heb ik een mooie oog look gecreëerd met dit SMOKY EYE PALLET van ELF COSMETICS!

Ik zal jullie stap voor stap uitleggen hoe ik men oog look aangebracht heb. Als je de producten wilt zien waarmee ik deze oog look gedaan heb, dan moet je hier klikken!

Zo we gaan beginnen:

1. Ten eerste heb ik de wimper krultang gebruikt om men wimpers een beetje meer te krullen!
*Ik was aangenaam verrast van deze wimper kruller, omdat hij zacht tegen je wimper rand gaat!

2. Dan heb ik de eerste oogschaduw kleur aangebracht op men ooglid en dat is de lichtste oogschaduw van het pallet.

3 & 4. Daarin gebruik ik de 2de kleur van het pallet en dat is de middelste: de blauwe oogschaduw.
*Ik vind dat hij heel goed gepigmenteerd is.

5,6,7 & 8. Daarin gebruik ik de zwarte- grijze oogschaduw met blinkers en blend ik de kleuren in elkaar met het oogschaduw penseel! 
*Vind het een heel goed penseel!

9,10 & 11. Daarin blend ik de kleuren samen met het oogschaduw penseel en doe ik men onder randje van men oog ook met een fijn oogschaduw penseel. 
*Heel gemakkelijk om aan te brengen.

12 & 13. Daarin breng ik de liquid eyeliner aan, aan het ooglid! Het is een gemakkelijke liquid eyeliner.
*Meestal heb ik wel problemen om een eyeliner goed aan te brengen, omdat ik een bril draag. 

14 & 15. Daarin breng ik mascara aan. 
*Een heel fijn borsteltje en zo heb ik dat graag!

16. Zo dit was men oog look ladies!

Vinden jullie dat ik dit nog mag doen met andere palletten? Een oog look creëren?

Liefs, Naomi

2 opmerkingen:

Fabien Vlems zei

Wauw leuk artikel! En vrolijke blog heb je :)

BeautySpot zei

@ Fabien : Heel erg bedankt voor je lief commentaar!
Liefs, Naomi