zondag 22 november 2015

Ooglook off the day.

Hi beauty lovers,

Zoals ik jullie beloofd heb in men vorig artikel dat je hier weer vind, ga ik nu in een artikel zeggen hoe dat ik men oog look gedaan heb.

Als eerst begin ik altijd met men wenkbrauwen, dat is met een box van Essence. In deze box zit een pincetje en borsteltje erin.


 Ik gebruik men pincetje altijd eerst om men wenkbrauwen goed gelijk te epileren.
 Ik gebruik altijd van deze box; Love Blondes omdat de twee andere kleuren iets te donker zijn.

 Dan gebruik ik een wimper kruller voor men wimpers inderdaad ... te krullen.
Dan gebruik ik het laatste donkere kleur van het oogschaduw pallet van Elf Cosmetics; Nude pallet voor een onderrandje onder men oog te tekenen.


Dan gebruik ik de eerste kleur van het oogschaduw pallet en dit is de highlight kleur.

Dan gebruik ik de vierde kleur van het oogschaduw pallet voor op men ooglid aan te brengen.

Dan gebruik ik een iets donkerder kleur om te beginnen blenden met het kleur dat op het ooglid is aangebracht en dat kleur bevind naast het kleur dat ik op het ooglid heb aangebracht.

Dan gebruik ik derde kleur van het laatste deel van het pallet.

Dan gebruik ik de voorlaatste kleur van dit beautiful pallet voor nog meer te blenden.

Dan gebruik ik een feestelijk blinkend kleur van het pallet.

Dan gebruik ik een eyliner ook van Elf Cosmetics.


Dan gebruik ik de mascara van Elf Cosmetics.

Dan uiteindelijk nog een doorzichtige lippenstift van 
Elf Cosmetics; Gotta glow tint.
Dat is men uiteindelijke oog look.

Als jullie nog vragen hebben over de producten die ik gebruikt heb in deze ooglook, kan je altijd meer informatie aan mij vragen.

Liefs, Naomi

Geen opmerkingen: