woensdag 25 november 2015

SAMBUCOL : GEZONDHEIDSBOOST IN EEN HEEL KLEIN BESJE.

Hi,

Met de winter in aantocht wordt ook de weerstand weer belangrijk. Sambucol is een natuurlijk kruidenpreparaat op basis van vlierbessen en draagt bij tot de normale werking van het immuunsysteem. Een flesje siroop bevat het extract van maar liefst 1.000 vlierbessen. Dankzij de fijne smaak krijgen zo ook kinderen moeiteloos een gezonde dosis extra weerstand binnen en is iedereen klaar voor de winter.

Vlierbessenextract in Sambucol.
Hoewel bekend is dat vlierbessensap boordevol vitaminen zit, wist tot voor kort niemand waaraan het die positieve effecten te danken heeft. Totdat Dr. Madeleine Mumcuoglu na 20jaar onderzoek, de actieve bestanddelen ontdekte. Zij isoleerde deze stoffen en ontwikkelde hiermee het vlierbesextract AntiVirin, wat vele malen geconcentreerder is dan het normale vlierbessensap. Antivirin is de basis van Samburcol.

Speciaal voor Kids.
's Winters komen veel ouders met kinderen op het spreekuur. Vaak blijft het bij de kleintjes ook niet bij één keer. Want bij de kinderopvang, op scholen en BSO'S zijn kinderen veel met elkaar in contact. Daarom heeft
Sambucol een siroop én kauwtabletjes speciaal voor kinderen. Makkelijk te doseren en ze smaken ook nog eens goed! En deze herfst en winter krijgt Sambucol hulp- in de vorm van diverse promoties- hulp van Berry de Vlierbes.

Prijs & verkrijgbaarheid.
Sambucol is verkrijgbaar bij de zelfstandige drogist, apotheek, gezondheidswinkels en webwinkels, voor de verkoopprijs van:
Sambucol original: €12,95 (120 ml)
geconcentreerd vloeibaar extract.
Sambucol Extra Defence: €12,95 (120 ml)
geconcentreerd vloeibaar extract met multivitaminen en mineralen.
Sambucol Immuno Forte Bruistabletten: €9,95 (15 tbl.)
Sambucol Immuno Forte Capsules: €15,95 (30 caps.)
 Sambucol Immuno Forte Hot Drink: €9,95 (10 sachets.) 
Sambucol Kauwtabletten in beervorm: €10,95 (60 tabletten)
Sambucol For Kids: €12,95 (120 ml)

Persoonlijke mening.
Ik heb deze siroop dus mogen uittesten en vind het desondanks ik niet zo'n vlierbessensap drinker ben, heeft me deze siroop me zeker en vast bevallen.
Ik neem deze persoon elke ochtend van de dag voor dat ik naar men werk ga en ik voel toch dat ik meer opgepept ben en dat ik me beter voel in men vel dan dat ik juist uit bed kom.
Deze siroop vind ik heel goed van smaak ook, zeker de zurige kant vind ik lekker smaken.

Foto's van Sambucol.




















Dit was mijn artikel over deze heerlijke siroop.
Zouden jullie dit product ook kopen voor jullie eigen of kinderen?

Liefs, Naomi

2 opmerkingen:

Unknown zei

Klinkt goed, maar zelf zou ik het niet kopen :)
X

BeautySpot zei

@ Saraya : Ik vind het wel heel goed eigenlijk hoor.

X