UNIQLO opent weldra tweede Belgische winkel in Wijnegem Shopping Center.
UNIQLO, de wereldwijde moderetailer uit Japan, laat weten in het voorjaar van 2016 een tweede winkel te zullen openen in België als onderdeel van de plannen van het bedrijf om verder uit te breiden in België en Europa. Na de succesvolle lancering in Antwerpen opent UNIQLO nu ook zijn deuren in het Wijnegem Shopping Center, de thuisbasis van heel wat internationale mode- en lifestylemerken.
UNIQLO kwam op de Belgische markt in oktober 2015 met de opening van een winkel aan de Meir, de populaire Antwerpse winkelstraat. De lancering van een nieuwe winkel in het Wijnegem Shopping Center in het voorjaar vertegenwoordigt een tweede en belangrijke stap voor de uitbreidingsplannen in de Antwerpse regio en in België. Het winkelcentrum in de buurt van Antwerpen telt 250 winkels op een bruto verhuurbare oppervlakte van meer dan 60.000 vierkante meter. Daarmee is het ook het grootste winkelcomplex in België en de Benelux.
"In België openden wij onlangs onze eerste UNIQLO-winkel in Antwerpen. Het stemt ons dankbaar te zien hoe de inwoners van Antwerpen UNIQLO en onze LifeWear-filosofie omarmen", aldus Takao Kuwahara, Senior Vice President van de Fast Retailing Group en Chief Operating Officer van UNIQLO Europe. "Dit eerste succes geeft ons alvast het nodige vertrouwen om UNIQLO LifeWear ook op een ander winkellocatie in België aan te bieden."
UNIQLO werft momenteel voltijdse en deeltijdse medewerkers aan op alle niveaus. Meer informatie over vacatures vind je op www.fromtokyotoantwerp.com
Het merk UNIQLO en LifeWear UNIQLO wil degelijk ontworpen, betaalbare kwaliteitskleding voor elke dag op de markt brengen. Kleding die praktisch is, maar die ook voortdurend verbeteringen ondergaat om warmer, luchtiger en beter te zitten. De focus ligt op draagcomfort voor elke dag. Die unieke aanpak is zichtbaar in de producten, vooral in de topartikelen zoals ultralichte donsjassen, extra fijne merinos- en kasjmiertruien, Heattech en jeans. Met dit in het achterhoofd noemt UNIQLO zijn kleding 'LifeWear'. In de eenvoudigste ontwerpen gaan vaak de meest doordachte en moderne details schuil. LifeWear is 'simple made better' - eenvoudig, maar dan beter.
Europese expansie UNIQLO, de afkorting voor 'Unique Clothing Warehouse', werd in 1984 opgericht in Japan. De onderneming telt momenteel wereldwijd meer dan 1600 winkels verspreid over 17 landen. In Europa tellen we 31 winkels in vijf landen, waarvan de eerste in 2001 in het Verenigd Koninkrijk werd gelanceerd, één in Frankrijk in 2007, één in Rusland in 2010, één in Duitsland in 2014 en één in België in oktober 2015.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.uniqlo.com en u kunt UNIQLO ook volgen op facebook en op Instagram.
Liefs Naomi
2 opmerkingen:
Dit wist ik nog niet! LEUK!
Liefs Astrid (Timeless Elegance)
Inderdaad eh meid.
Liefs Naomi
Een reactie posten