zaterdag 16 april 2016

BEAUTY EVENT YVES ROCHER.


Hallo beauty's,

Ik was gisterenavond uitgenodigd om te gaan naar het Beauty Event van Yves Rocher! Hoe dat het was lees je hier...


Dus we waren uitgenodigd om naar het Beauty Event te gaan van Yves Rocher.
We kwamen tegen 21 uur toe, het evenement was in Brussel. Gemakkelijk te vinden en goeie parking. 
We waren rap binnen en dan zagen we de inkom en met deze prachtige setting kon je al denken dat ziet er hier heel zomers en fris eruit!
Dan kwamen we binnen en het was echt heel erg groot, maar er waren ook veel mensen die op de guest list stonden.
Hier een paar kiekjes hoe dat de decoratie en het evenement eruit zag. 
*Ik vond persoonlijk dat het heel fris en toch zomers eruit zag.


Dan konden we drinken halen en er was een cocktailbar van The-Pharmacy.

Daar hebben we deze hele lekker cocktails gedronken!
Dan kon ik vooral lipstick testen en daarvan dan een foto laten maken in de photo booth.
Hier het resultaat.(Alleen op foto zie je het niet zo goed)
Dan was er ook een goeie vrouwelijke dj aan het spelen!
Dan konden we ook nog de nieuwe release al zien van producten van Yves Rocher voor de zomer 2016.


Dan was het alweer afgelopen voor mij en mijn vriend. 
*Work Work Work for him.

We kregen na afloop van het evenement ook een goedgevulde goodiebag! Dit zat erin!



Dank u wel Yves Rocher voor ons uit te nodigen en voor het mooie event.

Zijn er nog meiden die geweest zijn naar dit mooie evenement? Laat me weten wat jullie ervan vonden?

Liefs Naomi.

2 opmerkingen:

Iris Jonet zei

Wat een leuk event! Het was vast heel leuk om de producten te mogen ontdekken.

Glamview zei

Ziet er gezellig uit! Altijd fijne producten hebben ze ook ;) liefs gea