woensdag 6 april 2016

CLOUDS OF FASHION FASHIONSHOW PART ||| - FLOWERGARDEN.


Ik had echt veel geluk gehad voor dit evenement. Ik was zo eerst aan het twijfelen of ik zou gaan of niet. Maar men vriend wou meegaan. Dus had ik de beste kaarten gekocht die ik nog kon bemachtigen op Facebook van 2 lieftallige meiden die hun ticket te koop hadden gezet op het laatste moment.

Dan 2 dagen erachter kreeg ik te horen van de Flair redactie dat ik een duo ticket ook gewonnen had voor die show. Dus dacht ik in mijn eigen van ik ga ze verloten op mijn blog en een goeie winnares eruit pikken. Zo was dat dan, ik ben happy dat ik iemand blij heb kunnen maken met dit mooie duoticket.

Dan was het zover het evenement van het jaar was aangebroken! Ik had al gehoord dat het zeker en vast de moeite was. Dus was ik heel erg curieus om ook eens te gaan natuurlijk!
We waren daar omstreeks 18 uur zoiets. We moesten wel nog wat wachten in de rij met de modebewuste meiden die ook in die rij stonden.
*Ik was wel blij dat mijn vriend mee was om mij ook wat te verwarmen, want het evenement was aan Waagnatie in Antwerpen en dat is juist aan het water, dus kan het daar goed waaien!

Toen we binnenkwamen kregen we elk een bonnetje om een glas Hola Cava aan de champagne bar te verkrijgen.
Dan hadden we al wat gedronken en zo gingen we eens rond in de Flowergarden van het evenement. Was echt heel erg groot en er was al heel veel volk. Het was heel erg mooi versierd met bloemen natuurlijk! Je kon daar je haar doen, je nagels, je make-up. Maar ik moest dat niet meer laten doen, want ik was al volledig ondergedompeld onder de haar producten en make-up en men nagels natuurlijk ook!
Dan begon ons maagje ook al te grommelen, maar dachten van we gaan achter de fashion show wat eten.
Dus om 20 uur konden we dan plaats nemen op onze plaats om de mooie fashion show te zien van Clouds Of Fashion.
 Dan hebben we dit lekkers gegeten!
Dan hebben we nog een paar standen afgegaan.
Dan kwamen we natuurlijk bij de stand van       
 Antwerp Avenue met de prachtige telefoon cases!
*Ik had er dus eentje gekocht dat ik heel erg mooi vond voor men Iphone6S en we konden ook nog meedoen voor een Iphone6S hoesje te winnen en dat heb ik ook nog eens gewonnen! *Wat was ik blij :D
Dan heb ik ook nog een mooi kettinkje gekocht, waar dat ik al lang op zoek naar was. 
*Het is eenvoudig maar toch vind ik het heel mooi!
Dan ging het op naar de late avond. We hadden ook nog tickets voor shop 2, maar we hadden geen zin meer omdat het een lange rij was om aan te schuiven en we waren al wat moetjes. We zijn wel nog naar de after party gegaan en dat vond ik wel nog leuk.

Na afloop kregen we nog een goedgevulde goodiebag!
Het was zeker en vast de moeite waard om te gaan.
Als jullie iets willen bestellen van kleren van de Clouds Of Fashion Show, dan moet je naar www.cloudsoffashion.com gaan.

Hieronder nog wat sfeerbeelden van de avond!





Meer info vind je op Clouds Of Fashion.

De aftermovie vind je hier.

Wie is er nog geweest naar de Clouds Of Fashion show Part ||| - Flower Garden en wat vonden jullie ervan?

Liefs Naomi

Geen opmerkingen: