woensdag 27 april 2016

FASHIONFLASH - #PART 1.

Hallo fashion lovers,

Zoals ik een Beauty Flash deed, doe ik nu hetzelfde met een Fashion Flash, maar nu gaat het zoals de titel zegt over Fashion. Ik kreeg veel persberichten dat men mailbox ervan uitpuilt. Dus laten we eraan beginnen...
Zoals ik al zei vind ik het wel leuk om een verslag te doen van de persberichten die ik krijg. Dus laten we beginnen met het eerste merk dat ik mooi vind:

LOVE STORIES.
This Spring Summer 2016 LOVE Stories, presents their fourth collection aptly titled La Dolce Vita!

An embodiment of timeless fun, encouraging you to fully embrace life, enjoy its simple pleasures and indulge in the things you love. Inspired by this carefree outlook, the collection plays with colours, textures and prints, allowing you to create the perfect mismatch.

Dan het volgende merk dat ik aan jullie voorstel dat ik wel heel boeiend vind is;
DR.Martens SS16.
Individual style, united spirit.
Throughout Dr. Martens history, the brand has been adopted and subverted by diverse individuals, musicians and tribes. Dr. Martens wearers bring the shoes and boots to life and are the people who stand out from the crowd in their own unique way and for many, their journey of self-expression has always been accompanied by a pair of Dr. Martens.

De volgende en laatste weer voor deze fashionflash is van een merk dat ik heel erg mooi vind persoonlijk!
Dat is van CAROLINE BISS
Kleurrijk en pittig gekruid met een vleugje boho chic, zo kunnen we de lentecollectie van Caroline Biss samenvatten. Het seventies' gevoel overheerst.
Denk lange jurken, jeans en sleehakken. De stijl balanceert tussen relaxed en feestelijk, maar blijft altijd even vrouwelijk.
Zo, dit was men fashionflash #part 1. Er komen nog delen.

Wat vinden jullie van fashionflash?

Liefs Naomi

Geen opmerkingen: