zondag 17 april 2016

PERSONAL | HOE GAAT HET MET MIJ? HOE GAAT HET MET MIJN BLOG?

Hallo iedereen,

Ik had een tijdje geleden gezegd dat ik een persoonlijk artikel ging schrijven op mijn blog. Hoe dat het gaat met mij? Hoe dat het met mijn blog gaat? Wat eraan komt op mijn blog! 
Dat lees je hier...

Hoe gaat het met mij?
Met mij gaat het heel goed. Ik kan jullie vertellen dat ik soms het heel moeilijk heb om op te staan, dat ik mezelf uit mijn bed moet rollen (zeker de maandag, maar ik denk wel dat dat bij iedereen wel eens zo is) maar ik moet altijd in de week vroeg opstaan, want ik denk wel dat jullie dat weten dat ik bus begeleidster ben voor kinderen met een beperking. Vroeger had ik dat nog veel meer dat ik moeilijk kon opstaan, dan was ik dat werk nog niet zo gewend, maar nu wel hoor. Ik kruip altijd op tijd onder de wol, dat moet je wel doen of op vrijdag ben je een zombie! Ik doe dan ook nog eens middagtoezicht in een lager onderwijs en dat zijn bij de kleuters, waar ik vooral in de refter en speelplaats sta, die kinderen nemen ook veel energie van mij, dan ben ik meestal blij als de bel gaat. Dan moet ik gewoon nog eens een busritje doen en dan zit de werkdag er weer op. Dus eigenlijk blijf ik niet stilzitten, want s'avonds als ik dan thuis kom moet ik nog eens de huishoudelijke taken doen, want ik vind het niet leuk als het appartement er vuil bij ligt. Maar men vriend doet ook heel veel in het huishouden waardoor ik hem heel dankbaar ben, maar dat weet hij hoor ;).

Hoe gaat het met mijn blog?
Met mijn blog gaat het heel goed eigenlijk! Ik krijg heel veel persberichten, pakketjes opgestuurd en uitnodigingen voor evenementen, soms hou ik het niet meer bij, maar nu hou ik een beauty, fashion of lifestyle flash waarvan jullie dan kunnen zien wat de laatste nieuwe trends zijn op vlak van beauty, fashion of lifestyle. Zo is het ook overzichtelijker voor mij. Er is nu ook een mooie win actie online waaronder jullie een heel mooi beauty pakket kunnen winnen, dat vind je hier.
Het is zeker de moeite waard om eraan mee te doen!
Er is onlangs ook wat veranderd aan mijn blog, dat is dat ik nu ook een logo heb van mijn blog, dat vind ik meer persoonlijker. Dat logo is van jezelf! Dat kan niemand hetzelfde maken.
Hebben jullie vragen naar mij toe of wat ik nog meer kan verbeteren aan mijn blog, laat het me weten in de reacties hieronder. Ik heb ook wel veel commentaren gekregen van die swap van december met Romina, want daar zat ik wel mee in voor mijn blog en dat de mensen me anders gingen bekijken! Het was mijn eigen fout, ik mocht die swap niet aangegaan hebben omwille dat ik zo weinig tijd had! Heel erg stom, maar ik ben ook maar een mens van vlees en bloed. Ik leer nog elke dag bij van het blogwereldje. Ik blog nu bijna 2 jaar maar in het begin waren dat echt kleine artikeltjes dat ik schreef, maar nu ben ik al veel meer gegroeid in mijn schrijven en daar ben ik fier op! Ik vind bloggen nog altijd heel erg leuk en ik ga er nog niet mee stoppen, want ik doe het nog veel te graag. Schrijven over beauty, fashion of lifestyle is een soort uitlaatklep voor mij.

Wat komt er nog op mijn blog?
Er komen binnenkort nog veel artikelen op mijn blog van beauty, fashion en lifestyle. Waaronder een artikel van de Efteling, welke attractie dat heel goed en minder goed zijn. 
Ik ga binnenkort ook naar een opening van een nieuwe Lola&Liza en naar de eerste beauty bar in Belgiƫ. Dat vind ik zo leuk!

P.s: Mensen die mij herkennen op een of ander evenement mogen altijd langskomen voor een goeie babbel.

Mogen er nog persoonlijke artikelen eraan komen voor jullie?

Liefs Naomi

1 opmerking:

femketje zei

je baan klinkt wel erg divers :D