vrijdag 6 mei 2016

REVIEW MAC LIPSTICK // BOMBSHELL.

Hallo lieve bloglezers,

Hier een review over een MAC frost lipstick dat ik heel erg mooi vind. Wat ik erover vind, lees je hier...


Ik vind MAC lipsticks in het algemeen toch de beste lipsticks die er zijn, ze mogen donker of licht van kleur zijn, ze blijven op jouw lippen. Dat vind ik het beste dat er is.
De lipstick dat ik jullie nu ga tonen is van MAC ook en noemt BOMBSHELL.
De verpakking is gewoon een zwart doosje met aan de bovenkant de naam erop van de lipstick.
Dat vind ik wel handig en proper, zo moet je niet elke lipstick eruit nemen.
De MAC lovers kennen zeker de verpakking al en dit is een zwart omhulsel met de naam erop van de lipstick en er is een grijs streepje in het midden!
Dan de kleur van deze lipstick is een koraal - oud roze.
Ik vind deze heel mooi. Hij is heel gemakkelijk aan te brengen op jouw lippen. Ik heb het 2 keer op men lippen gedaan om toch een zichtbaar kleur te verkrijgen voor op de foto.
Dat zie je ook op deze foto dat de kleur heel licht is.
Zeker voor een mooie zomeravond lijk nu. Is dit heel mooi!
Dit is de foto waarop de lipstick is aangebracht. Vind hem wel heel mooi staan bij mij.

Prijs : €19,50
Je kan deze lipstick ook hier bestellen.

Wat vinden jullie van deze zomerse kleur?

Liefs Naomi

2 opmerkingen:

Mariska zei

Oeh die past mooi bij je! :D

Marushi zei

Ik vind dit echt een super mooi kleurtje! staat je goed! ;) -x-