woensdag 15 juni 2016

EVERY DAY OOG LOOK.

Hi,

Ik heb een nieuwe oog look gemaakt voor jullie. Maar nu heb ik het eens anders gedaan, heb een Youtube Channel ook en daarmee dacht ik om nog eens een video te maken van deze every day oog look.
Wat dat natuurlijk wel eens leuk is.
Dus zeker kijken zou ik zeggen :D

Dit zijn de foto's dat ik getrokken heb van de look.



Ik zal je de producten die ik gebruikt heb voor deze look hieronder opsommen:

Gezicht : Primer van Max Factor Face Finity.
Ogen : Eyeshadow Primer Potion Original van Urban Decay (primer voor de oogleden).
Oogschaduw : MUA (Makeup Academy) MATTE,
Includes 10 matte shades.
Oogschaduw borstel : MAC 217 & 239.
Mascara ogen : Volume Million Lashes (Féline) van L'Oréal.
Gezichts foundation : Maybelline Dream Matte Mouse SPF 15, 21 nude.
Gezichts poeder : Rimmel Stay Matte, 008 Cashmere.
Wenkbrauwen : Anastasia Beverly Hills, Beauty Express for brows and eyes, Blonde.

Dit waren mijn producten.

Hieronder kan je de video zien en als je misschien ook een reactie of tip wil schrijven mag dat altijd onder de video of hieronder het artikel zolang het maar opbouwend is.

Veel kijkplezier!


Liefs Naomi

Geen opmerkingen: