zondag 12 juni 2016

FATHER DAY.

Hi,

Het is misschien laat om nog een artikel te schrijven over vaderdag, maar ik dacht van ik ga het toch doen :D.
Willen jullie zien wat ik gegeven heb aan mijn papa?
Dan moet je verder lezen...

Deze prachtige travelkit heb ik gegeven aan mijn papa,
De producten in de ICI PARIS XL HOMME Travelkit zorgen voor een fitte, gerevitaliseerde huid, maar zorgen er ook voor dat elke man uitgebreid plezier beleeft aan zijn verzorgingsritueel door het frisse, energieke parfum en de snel absorberende texturen.

Deze travelkit bevat:

FACE CLEANSING GEL (30ml):
Dit is een transparante gel, die door contact met water verandert in fijn schuim dat je in een handomdraai afspoelt. In exact één minuut is het gezicht gereinigd en is de huid soepel en klaar voor het scheren. Het lichte parfum en de zeepvrije formule zorgen ervoor dat deze reiniging gel dagelijks kan worden gebruikt om zo een matte huid te bekomen.

COMFORT SHAVING FOAM (50ml):
Dit is een romig scheerschuim, dat makkelijk gelijkmatig kan worden aangebracht en perfect blijft zitten tot het scheermesje erover gaat. Irritaties en roodheid na het scheren worden verminderd en de huid is soepel en zacht. Ook aan te bevelen voor mannen met een dichte, volle baardgroei.

AFTER-SHAVE & HYDRATING BALM (30ml):
Dit is een hydraterende balsem die de huid kalmeert na het scheren en bestrijdt kleine irritaties. Versoepelt de droge huid en zorgt voor een non-stop hydratatie gedurende 24 uur. Onmiddellijk bij het aanbrengen voelt de huid intens gekalmeerd aan. Zonder alcohol, zodat het niet prikt en voor een intens prettig gevoel.

WEETJE!
De ICI PARIS XL HOMME Travelkit is vanaf nu exclusief verkrijgbaar in alle ICI PARIS XL parfumerieën en online op http://www.iciparisxl.be voor slechts €12,95.

Liefs Naomi.

Geen opmerkingen: