maandag 13 juni 2016

SUNDAY OUTFIT.

Hi,

Ik heb een sunday outfit voor jullie klaarstaan.
Het is de eerste keer dat ik een outfit foto doe voor jullie.
Het is wel miniscule, maar ik kan me daar altijd in verbeteren met jullie tips natuurlijk :D.


Dit is de outfit. Simpel maar wel leuk, zeker casual. Deze foto is wel met mijn Iphone6S getrokken, daarmee dat ik op zoek ben naar een betere camera om leuke outfit foto's te maken voor jullie. 
Op ons tripje in Parijs wil ik leuke outfit foto's maken.
Maar welke camera zouden jullie aanraden?

Om terug te komen bij mijn outfit.
Ik zal eens zeggen waar het topje en de rok van komt, dat is...
Top : Pull&Bear.
Rok : M&S Mode.

Dit was men mini outfit of the day.
Ik heb nog een paar vragen voor jullie hieronder ;

Welke plaatsen zijn mooi in Parijs om outfit foto's te maken? 
Welke camera zouden jullie aanraden?

Liefs Naomi.

Geen opmerkingen: