zondag 24 juli 2016

LIEBSTER AWARD.

Hallo iedereen,

Deze week werd ik door Joyce van Beautypallet 
genomineerd voor Liebster Award. Dankjewel Joyce.
Als jullie mijn antwoorden/vragen wil lezen, dan moeten jullie zeker dit artikel verder bekijken.

Liebster Award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen aan de hand van verschillende vragen.

De regels voor Liebster Award zijn:
- Post 11 feiten over jezelf;
- Beantwoord de 11 vragen die jouw nominator heeft gesteld;
- Nomineer enkele blogs en stel hun ook 11 vragen.

11 feiten van mij
- Ik draag al een bril van mijn 6 jaar.
- Mijn natuurlijke haarkleur is blond-bruin. (wordt door de zon blonder)
- Woon met mijn vriend nu al bijna 2 jaar samen in een gezellig appartement in Deinze.
- Ik HOU van romantisch en komedie films.
- Ik HAAT spinnen en slangen!
- HOU van chillout muziek.
- Als ik stofzuig dan dans ik mee met de muziek dat er op dat moment speelt op de radio.
- Ik ZING graag :D.
- Ik HAAT strijken.
- Ik werk samen met mijn papa en dat gaat heel goed samen.
- BLOGGEN is lijk als ontspanning voor mij.

De 11 vragen die Joyce mij gesteld heeft
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik al van kleins af aan al zot was op beauty producten. Daarmee dacht ik om eens die producten te reviewen en daarvan een artikel online te plaatsen zodat andere mensen konden lezen wat er mijn bevindingen van waren. 
2. Wat is jouw guilty pleasure?
Dat ik nu met dit mooi weer eens een ijsje eet en dat dit heel erg smaakt!
3. Wie is jouw grote voorbeeld en waarom?
Mijn familie en mijn vriend omdat ik elke dag wel iets leer van hen.
4. Heb je huisdieren?
Neen, spijtig genoeg niet. Maar als we later een huis gekocht hebben dan zouden we wel een hond in huis nemen.
5. Wat is jouw favoriete quote?
Dan is dat toch deze wel hoor!
6. Waar zie je jezelf binnen 5 jaar?
Ik zie mezelf binnen 5 jaar getrouwd, een kindje en een huis gekocht.
7. Wat is je favoriete kledingstuk?
Lange rokken.
8. Wat zijn jouw must-have skin care of beauty producten?
Mijn must-have skin care product is een goeie hydraterende dagcrème en dat is van Rituals en dat is de ''Rituals Active Verstevigende Dagcrème SPF 15". Mijn must-have beauty product is de Primer Potion (The Original) voor op jouw ooglid, deze is van Urban Decay en ook de Primer van Max Factor is heel goed.
9. Wat is je favoriete Youtube-kanaal en/of blog?
Mijn favoriete Youtube-kanaal is Beautygloss en mijn favoriete blog is van Saraya.
10. Wat is je best bewaarde beauty geheim?
Als je iets van make-up op jouw gezicht hebt, altijd s'avonds voor je gaat gaan slapen je make-up afdoen, ook als je moe bent.
11. Welke blogpost van jou moeten we zeker gelezen hebben?


Ik nomineer

- Saraya van Saraya Beautyblog
- Ellen van Ellenismyname
- Katrien van My Sweet Look
- Celine van laviedeceline
- Pauline van afashiontaste
- Tessa van anverelle


Mijn vragen voor jullie zijn...

1. Hoeveel artikels plaatsen jullie online per week?
2. Waarom ben je begonnen met bloggen en waarom?
3. Wat is jouw favoriete quote?
4. Wat is jouw beauty/lifestyle geheim?
5. Wat is jouw favoriete blogger?
6. Als je één ding mocht veranderen, wat zou dat zijn?
7. Waar zie je jezelf binnen 10 jaar?
8. Hebben jullie ook bij jullie blog een Youtube-kanaal? Zo ja, waarom?
9. Als je een bekend persoon zou ontmoeten, wie zou dat zijn en waarom?
10. Hoelang blog je al?
11. Studeer je nog of werk je al?

Dit was mijn Liebster Award en ik zou het heel leuk vinden als jullie mij op mijn
 Facebook pagina en Instagram zouden volgen.

Liefs Naomi x

Geen opmerkingen: