donderdag 20 oktober 2016

GASTBLOG ELINE [Beyond Bons] | 5 Beauty Hacks.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De gastblogger van deze maand kennen jullie nu ondertussen al. Als jullie willen weten welk artikel mijn gastblogger vorige week geschreven heeft, dan kan je dit hier lezen. Waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...

Dus mijn gastblogger voor deze maand is Eline van Beyond Bons. Haar artikelen dat ze al geschreven heeft voor mij, zijn echt heel leuk om te lezen. Maar nu laat ik het woord aan haar over.

Hi,
Heel internet staat er vol mee, simpele trucjes zodat alles net iets makkelijker gaat. We hebben het hier natuurlijk over de welbekende beauty hacks! Gezichtsmaskers van bizarre producten of je eyeliner aanbrengen met een lepel, alles wordt geprobeerd en er wordt ook veel geëxperimenteerd (love it). Zelf ga ik de hacks altijd proberen want ik vraag me dan af, werkt dit nou echt? In dit artikel ga ik jullie beauty hacks vertellen die ik zelf gebruik en die voor mij goed werken. Hopelijk vinden jullie ze net zo nuttig als ik zodat jullie ze ook kunnen gebruiken!
1. Clean your hands
Voordat je jouw make-up gaat aanbrengen of reinigen dien je altijd je handen te wassen.
Er zitten ontzettend veel bacteriën op je telefoon, toetsenbord en op eigenlijk alles wat je met je handen aanraakt. Als je dan je make-up gaat reinigen verspreid je al die bacteriën op je gezicht, you don't want that. Dus was je handen regelmatig voor een gezonde huid!

2. Invisibobble
Herken je dat probleem, dat je haren nat zijn maar je ze toch op wilt steken en je vervolgens een dikke knik in je haar hebt zitten? Deze story of my life is nu verleden tijd!
Door de elastiekjes van invisibobble kun je zowel met nat als met droog haar altijd een staart maken zonder dat het een knik achter laat. (TIP: zorg dat je het elastiekje niet heel strak hebt zitten maar dat je jouw haar er bijvoorbeeld twee keer doorheen haalt).

3. Soft lips
Vooral met de koude dagen die eraan komen krijgen we weer last van schrale lippen. Ik zelf vind dat het ergste aan de winter, maar er is een goede tip om je lippen mooi en gezond te houden. Dit is een super makkelijke beauty hack want het enige wat je nodig hebt is een washandje. Maak het washandje nat en wrijf hiermee zachtjes over je lippen heen. Dit zorgt ervoor dat je lippen een soort van gescrubd worden en hierna zijn ze weer zacht.

4. Nails 
Nagels laten drogen is toch wel een vrij lastige opgave voor de meeste meiden. Je denkt vaak al snel dat het droog is en vervolgens stoot je ergens tegen aan en is er niks meer over van je nagellak. Wat werkt nou echt? Altijd als ik klaar ben met het lakken van mijn nagels (inclusief top coat) houd ik mijn handen even in de vriezer. For real? Ja dit werkt voor mij echt, even je handen in de vriezer houden en je zult zien dat ze veel sneller droog zijn!

5. Sensitive Skin 
Last van een gevoelige huid? En dan vooral met scheren? Dan heb ik de oplossing voor jou!
Zelf heb ik hier ook last van maar door deze hack niet meer. Het is super simpel, je hoeft alleen maar je scheerschuim te vervangen door Zwitsal. De zeepvrije wasgel van Zwitsal is zeker geschikt voor de gevoelige huid en bevat geen parfum. Dit werkt voor mij erg goed en ik heb geen last van mijn gevoelige huid tijdens het scheren. 

Wat vond jij van deze beautyhacks? En heb jij nog beautyhacks die echt goed werken? Laat het dan zeker even weten in de comments!
Liefs Eline
Wat vonden jullie van dit artikel? Opbouwende kritiek mag je geven zolang je beleefd blijft.
Liefs Naomi x.