donderdag 3 november 2016

GASTBLOG EMKE [Emmekesblog] | Urban Decay Moondust Pallet [Review].

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn nieuwe gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...

Ik stel jullie voor aan Emke van Emmekesblog, het is echt een schat van een meid. Ik laat het woord nu aan haar over...

Dinsdag 31 oktober ben ik naar Naomi gegaan en ik heb een hele leuke dag gehad. Toen ik er aankwam werd ik warm ontvangen en kreeg ik ook een super leuk cadeautje van Naomi. Ik kon het haast niet geloven, maar ik heb het Urban Decay Moondust pallet gekregen en ik ben hier zo blij mee. Ik stond te trillen op mijn benen!
Op de achterkant van de prachtige doos kan je al heel goed de mooie kleuren zien. I love it!
Die verpakking is gewoon de hemel die voor me open gaat. Urban Decay heeft over het algemeen altijd erg mooie verpakkingen maar deze sprankelt erg mooi tussen al mijn andere make-up.

Toen ik de prachtige verpakking open deed zag ik 8 prachtige oogschaduwen die me meteen erg veel inspiratie gaven om daarmee prachtige looks te maken. Stuk voor stuk zijn ze erg mooi en hebben ze een hele prachtige glitter.
Toen ik de oogschaduws wou uit proberen op mijn arm merkte ik direct dat ze niet poederig en korrelig waren. Ze voelden erg zacht aan en waren makkelijk om aan te brengen. 
Natuurlijk moest ik daarmee een look maken en daarbij heb ik Specter op mijn gehele ooglid gebruikt en Element een beetje aan de buitenste kant van mijn ooghoek. Ook gebruikte ik een bruine matte oogschaduw in combinatie met Magnetic en Galaxy. Ik ben verliefd op deze ooglook.
Naomi super bedankt voor dit prachtige pallet. Ik ga hier zeker nog meer mooie looks mee maken en ze met veel liefde gebruiken dankjewel! Natuurlijk is dit palette wel een Limited Edition dus wees er snel bij!

Info.
Dit pallet is dus een limited edition en is hier online verkrijgbaar bij Ici paris xl voor €50.

Wie wil dit prachtig pallet ook? Let me know in the comments.

Liefs Emke <3

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Emke.

Liefs Naomi x.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind het écht een heel tof palette!!

Unknown zei

Oehh..prachtige Palette!

Lindsey Beljaars zei

Het is echt een fantastisch palette!

Maaike zei

Heel mooi palette! :-)

Elisa zei

Dit is zoooo'n prachtig palette, superlief dat Emke het cadeau gekregen heeft!