zondag 13 november 2016

REVIEW NAKED ULTIMATE BASICS / URBAN DECAY | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty lovers,

Iedereen is verzot op de Urban Decay / NAKED paletten, nu heeft Urban Decay ook een nieuw pallet uitgebracht en deze noemt de Ultimate Basics. Als je benieuwd bent wat dit prachtig pallet u te bieden heeft, lees dan zeker verder...
Dus het pallet zit in een verpakking met de kleuren daarop en natuurlijk ook de naam van het pallet. Heel mooi eigenlijk. Als je het pallet uit de verpakking neemt, dan is het echt wel prachtig. Dan zie je al dat je kwaliteit hebt in je handen.

Als je het opendoet dan zie je allemaal één voor één prachtige matte kleuren en ook bij dit pallet hebben ze allemaal een naam, de kleuren + natuurlijk heb je ook een oogschaduw borstel dat je erbij krijgt.

Bovenaan / links naar rechts: Blow, Nude, Commando, Tempted, Instinct, Lethal.
Onderaan / links naar rechts: Pre-game, Extra bitter, Faith, Lockout, Magnet, Blackjack.

Het zijn echt heel mooie matte kleuren, ze geven zelf ook een heel goed pigment af. Dat zal je ook zien in de swatches die ik gemaakt heb voor jullie.

Dit is de swatch van bovenaan van links naar rechts.
Dit is de swatch van onderaan van links naar rechts.
Mijn mening.
Ik vind de bovenste swatch dat de eerste 3 kleuren niet zo goed gepigmenteerd zijn. Maar de andere kant dan van de swatches en de foto onderaan van de andere swatches vind ik echt wel heel goed. Ze geven veel pigment af. Dus ik vind echt dat dit pallet wel heel goed is van prijs kwaliteit en dus zeker het kopen waard is.

Info.
Dit pallet is verkrijgbaar in Ici Paris Xl in België voor €51,90 en deze kan je hier online bestellen.

Wie heeft dit pallet al? Laat het me weten in de reacties.

Liefs Naomi x 

6 opmerkingen:

allaboutbertina zei

Wat een prachtig palette. Vind de vormgeving heel erg leuk bedacht. Prachtig dat detail.
Jammer dat zulke palettes altijd zo prijzig zijn.

Homemadepicturemania Sao Nonac zei

Wauw....
Prachtige kleuren en zeer goed gepigmenteerd.
Nu zet ik dit meteen op mijn wishlist ;-)

Laura zei

Ziet er zo mooi uit. Wil al lang een palette van urban decay, maar het kost dan weer zo veel he...

BeautySpot zei

Dat is waar meid.
Het is echt een heel goed pallet.
Liefs Naomi

BeautySpot zei

Hihi.
Zalig pallet.

Liefs Naomi

BeautySpot zei

Het is echt wel mooi, maar natuurlijk ook wel prijzig.

Liefs Naomi