donderdag 1 december 2016

GASTBLOG BIRGIT [My Dream Interior] | DIY Christmass.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De nieuwe gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...

Ik stel jullie voor aan Birgit van My Dream Interior, het is echt een hele lieve meid en ze heeft boeiende artikelen voor de komende maand klaarstaan voor jullie. Ik laat het woord aan haar over...
Deze week heb ik een leuke en gemakkelijke DIY voor jullie. Deze DIY brengt je al volledig in kerst stemming. Geen paniek deze DIY is super simpel en je hebt er niet veel voor nodig.
Wat heb je nodig:
* een glazen bokaal ( ik gebruik hier een glazen pot van etenswaren ).
* een kleine theelichthouder.
* theelichtje.
* nep sneeuw.
* lijm.
* versiering ( denk hierbij aan lint, dennentakjes, ... ).
Als eerste gaan we lijm ( ik gebruik hier modpodge ) aanbrengen op de bokaal. Breng veel aan op de onderkant van de bokaal. Doe dit een soort van ombre effect, de lijm naar boven. Wanneer je de lijm hebt aangebracht kan je de nep sneeuw aanbrengen. Ik heb nadat de eerste laag gedroogd is, breng ik nog eens lijm over de nep sneeuw aan. Hierdoor blijft de sneeuw extra goed kleven.
Vervolgens neem je een dennentakje en haal de naaldjes hier vanaf en meng deze met de nep sneeuw.
Doe deze in de bokaal samen met het theelichtje.
Breng een leuk lintje aan en wat versiering. Het lint verbergt de schroefdraad en werkt het mooi af. Ik gebruikte nog een dennentakje en een dennenappeltje. Maar voor decoratie kan je volledig loslaten, kies vooral wat jij mooi vind.
Jouw frosted theelicht holder is klaar voor gebruik. Plaats hem op een mooi plekje in jouw interieur en steek de kaars aan. Geniet van een heerlijke winter avond.

Ga jij deze DIY proberen? Kijken jullie ook al uit naar kerst?

Veel liefst Birgit
Xx.

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Birgit.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: