donderdag 15 december 2016

GASTBLOG BIRGIT [My Dream Interior] | Pink Gellac Shoplog + review.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De nieuwe gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...


Ik stel jullie voor aan Birgit van My Dream Interior, het is echt een hele lieve meid en ze heeft boeiende artikelen voor de komende maand klaarstaan voor jullie. Ik laat het woord aan haar over...
Dit is mijn laatste gast blogpost ik vond het super leuk en hopelijk jullie ook. Als je mij volgt op Instagram dan weet je dat ik grote fan ben van gellac nagels. Ik heb altijd Sensation Nails gebruikt maar ik vind de kleur keuze die hier in België te verkrijgen is niet zo groot en daarom ging ik op zoek naar een ander merk dat leuke kleuren heeft. Ik kwam terecht op de website van Pink Gellac en was meteen verliefd op al die kleurtjes. Door de goede recensies besloot ik de kans te wagen en kocht ik een aantal dingen.

Ik kocht 3 kleuren uit de reminiscence collectie die perfect zijn voor de herfst en 1 uit de glamourize collectie. Hieronder laat ik alle kleur uitgebreid zien en vertel ik wat ik van pink gellac vind.



Kleur 202 Warm Marsala
Is een prachtige stijlvolle najaarskleur, dit is echt mijn favoriet. Deze kleur is deel van de reminiscence collectie.


Kleur 177 Glitterize Black.
Ik was ook op zoek naar een speciale gellac. En met deze denk ik, die ook gevonden te hebben. Deze multi glitter met een zwarte basis is perfect voor de feestdagen. Glitterize Black is deel van de glamourize collectie.


Kleur 199 Luscious Red.
Zoals de naam al zegt is dit een diep rode kleur, die al iets meer neigt naar bordeaux. Een heerlijke rode kleur die perfect is voor de herfst. Je kan hem ook terug vinden in de reminiscence collectie.


Kleur 203 Chocolate Brown.
Dit is een warm bruine kleur die perfect is voor de herfst en winter dagen. Ik was al lang opzoek naar de perfecte bruine kleur en die heb ik nu eindelijk gevonden. Geïnspireerd op de kleur van chocolade en dat is zeker gelukt. Ook deze kleur is deel van de reminiscence collectie.


Kleur 154 Nude Beige.
Nude beige is een mooie natuurlijk roze kleur. Deze kleur zorgt ervoor dat jouw nagels er optische langer uitzien. eigenlijk een kleur die in jouw stash niet mag ontbreken. Dit is een kleinere versie omdat ik deze bij mijn bestelling kado kreeg.
Om de set volledig te maken moest ik ook natuurlijk de base en topcoat er bij kopen. Base² is speciaal ontworpen voor de natuurlijke groei te stimuleren dankzij de toevoeging van vitamine E, B5 en calcium. De primer was gratis dankzij een speciale winkelmand actie.
De kleuren zijn echt super mooi en brengen zeer goed aan. De meeste kleuren dekken al na 2 lagen maar om zeker te zijn breng ik altijd 3 lagen aan. De prijs is zeker ook oké ze kosten €14.99 en dit voor 15ml. Sensation Nails zijn 7 ml en kost hetzelfde dat maakt dat Pink Gellac budgetvriendelijker is. Ook doen ze vaak acties dat bepaalde kleuren tijdelijk voor €10 te verkrijgen zijn. En de derde kleur is gratis. Moest je toch nog niet overtuigd zijn, wanneer je voor 23u30 besteld wordt hij de volgende dag al thuis geleverd.
Maar nu houden ze ook de 14 dagen zoals ze dit beloven. Ik heb toen een voor en na foto van een set nagels die ik gedaan had. En daar kan je duidelijk zien dat deze lang mooi blijven.

Deze foto is genomen net na het aanbrengen.
Dit is de foto die 2 weken er na is genomen, zoals je kan zien zijn de nagels mooi uitgegroeid!
Ik ben super enthousiast en zal zeker nog meer kleuren aan kopen van Pink Gellac. Neem zeker een kijkje op hun website want ik kan ze jou zeker aanraden.

Als laatste wil ik Naomi nog bedanken voor de kans om te mogen gastbloggen op haar blog. Ze is een super leuke en lieve meid! Ook wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties en hopelijk mag ik jullie verwelkomen voor meer blogpost op My Dream Interior.

Kennen jullie het merk Pink Gellac en welke kleur is jouw favoriet?

Veel liefst Birgit
Xx

GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Birgit.

Liefs Naomi x.

Geen opmerkingen: