donderdag 8 december 2016

GASTBLOG BIRGIT [My Dream Interior] | Beauty wishlist.

Hallo lieve lezeres/ lezer,

Een tijdje geleden gaf ik al aan dat ik op zoek was naar een gastblogger beauty / lifestyle gericht. Er is daar heel veel aanvraag op gekomen en ik wil iedereen over dezelfde kam scheren, zo heb ik het volgende voor jullie in petto, ik ga iedere gastblogger een maand lang laten bloggen voor jullie. Dat wil zeggen dat er 1x per week een artikel online gaat komen van die gastblogger en zo kies ik dan op het einde als alle gastbloggers aan de beurt zijn geweest, mijn vaste gastblogger. Zo is het eerlijk voor iedereen! De nieuwe gastblogger van deze maand is toch ook al iemand bekend in het bloggers wereldje. Jullie zullen zeker willen weten welk artikel mijn gastblogger heeft geschreven vorige week, wel... dit kunnen jullie hier lezen. Wie mijn gastblogger is en waar het artikel over gaat staat eigenlijk in de titel al... Dus ik zou zeggen veel leesplezier...

Ik stel jullie voor aan Birgit van My Dream Interior, het is echt een hele lieve meid en ze heeft boeiende artikelen voor de komende maand klaarstaan voor jullie. Ik laat het woord aan haar over...
Afbeelding  
Als derde gast artikel en het bijna de feestdagen zijn, wat betekent cadeautjes tijd. Ik deel vandaag met jullie mijn beauty wishlist. Enkele zijn budget producten andere zijn iets meer high end. Lees snel verder en kom te weten welke op mijn wishlist staan.
Afbeelding 
De real technique miracle complexion spons is een make up sponge waar je cream producten mee kan aanbrengen. Hij is niet duur en veel goed koper dan de beautyblender. Maar toch heb ik hem nog nooit in mijn winkelmandje gegooid. Ik gebruik nu altijd een kwast of zo een wit sponsje voor cream producten aan te brengen. En ben wel benieuwd naar het resultaat dat deze spons zal geven.

Afbeelding 
Urban Decay all nighter is een setting spray die er voor zorgt dat jouw make up niet van je gezicht smelt, hij houd jouw make up een hele dag mooi. Momenteel gebruik ik die van essence die vind ik wel oké, maar ik zou echt graag die van Urban Decay eens willen proberen.

Afbeelding 
Vorig jaar met kerst kreeg ik het flawless palette van revolution, een super mooi budget palette. Het heeft een goed pigmentatie. Sinds dat moment staat het flawless mat palette op mijn wishlist. 
Ook het Lorac pro palette is super mooi, de ideale combinatie tussen mat en shimmer en met mooie warme tinten dat ik het liefst draag!

Afbeelding 
The balm mary lou manizer een mooie champagne kleur highlighter, ik heb hem al meerdere malen in de winkel geswached en telkens denk ik hoe mooi is deze. Maar toch heb ik hem nog nooit in mijn winkel mandje gegooid!

Afbeelding 
Deze cocoa contour palette van too faced  lijkt mij echt het perfecte palette om te contouren. Er zitten 3 contour poeders in en een mooie highlighter. Alles in een compact doos met wat lijkt nog een goeie kwast.

Afbeelding 
De luxury set kreeg ik ook vorige kerst en sindsdien zijn het een van mijn favoriete kwasten en ik gebruik ze continu. Daarom staat deze zoeva rose golden complete eye set vol 1 ook op mijn lijstje. 

Zo,nu weten jullie wat er allemaal op mijn beauty wishlist staat, nu ben ik benieuwd wat er zoal op jullie beauty wishlist staat? 


Liefs Birgit
Xx.


GASTBLOGGER INFORMATIE.

Ik zou zeggen, geef opbouwende kritiek zolang het niet kwetsend is voor Birgit.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: