zaterdag 28 januari 2017

MISS-MISTER GENT / QUESTION FOR YOU GIRLS | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ben al een tijd bezig aan een geheim project en vind het wel leuk om het vandaag te delen met jullie. Ik zit echt te popelen om het jullie te zeggen natuurlijk.
Dus zoals jullie kunnen zien hierboven ben ik gevraagd voor make-up artiste te zijn voor Miss-Mister Gent. De organisatrice heeft mijn foto's en filmpjes bekeken en daarop beoordeeld of dat ik goed genoeg was voor dit. Ze had me al een compliment gegeven dat ik het heel goed doe en ik vind dat echt heel erg lief van haar!

Ik krijg er wel geen geld voor. Maar krijg heel veel reclame voor mijn blog en natuurlijk ga ik ook veel contact leggen met de mensen daar.

Vraagje voor jullie?
Het is dus de bedoeling dat ik en nog een paar andere meiden die in mijn team zullen meedoen dat we 10 misses en 10 misters opmaken. Als jullie bereid zijn om in mijn team mee te gaan als make-up artiste? Stuur me dan een mailtje naar naomitje90@hotmail.com.
P.s: We zoeken ook nog kapsters, daarvoor kunnen jullie ook bij mij terecht. Dus als jullie geïnteresseerd zijn, stuur me dus zeker en vast een mailtje met je gegevens en wat dat je doet van opleiding en ook of jullie kunnen make-up doen bij iemand. Bij kapsters is het gewoon voor opsteekkapsels, stijlen of krullen leggen in het haar.

Info.
De site van Miss-Mister Gent verkiezing is :
Als jullie dus geïnteresseerd zijn in dit, kunnen jullie altijd vrijblijvend een mailtje sturen naar naomitje90@hotmail.com.

Liefs Naomi.X 

Geen opmerkingen: