zondag 12 februari 2017

NYX FULL THROTTLE EYESHADOW PALLET FTSP04 EASY ON THE EYES REVIEW | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik ben hier weer eens met een beauty review. Nu deze keer is het over mijn favoriet oogschaduw palletje. Deze is van NYX Cosmetics en dit noemt NYX Full Throttle (FTSP04 Easy on the eyes). Lees dit artikel zeker verder als je wilt weten wat ik van dit palletje vind.
Ik vind het altijd heel leuk om een review te schrijven over een beauty product. Als jullie dit ook heel graag lezen, let me know in the comments hieronder het artikel.

Dit is dus een palletje met 4 gepigmenteerde oogschaduw kleuren erin, ik vind het een heel mooi palletje zeker omdat het zo speciaal is.
Hierboven op deze foto zie je het waarom ik het zo een leuk palletje vind, er staan piramides op in kleine vorm en in een wat grotere vorm, vind dit wel heel speciaal! Zeker vind ik dit luxueus van verpakking.
Als ik dit palletje opendeed, stond ik echt met mijn mond vol tanden ook, omdat dat echt mijn kleuren zijn! I love it!
Hierboven op de foto zie je nog eens dichtbij de kleuren! Ik vind het heel erg mooi zoals ik al gezegd heb en het zijn echt ook nog eens mijn favoriete kleuren!
Ik heb ze ook eens geswatcht op mijn vingers. Ze geven echt een heel goed pigment af en dat vind ik heel goed en ze zijn ook niet korrelig! Dus zeker een aanrader wie dat van nude maar toch ook van glanzend goud en groen houdt.

Info:
Dit palletje kost €10,49 in de NYX Store. Je kan deze ook bestellen via : Douglas.nl.

Wie heeft er ook zo een palletje of make-up van NYX Cosmetics? Zoja, laat me weten in de reacties wat jullie hebben in jullie make-up stash van NYX Cosmetics.

Liefs Naomi x.

Geen opmerkingen: