zaterdag 25 maart 2017

ESTETIKA BEURS GOODIEBAG + VIDEO | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

In het vorige artikel dat je kan lezen over mijn bezoek aan de Estetika beurs te Brussel, kunnen jullie nu hier in het artikel alles lezen wat er in mijn goodiebag zat van de Estetika beurs en ik heb er ook een video over gemaakt. Dus als jullie nieuwsgierig zijn naar mijn goodies, dan kunnen jullie dit hier lezen en bekijken natuurlijk.
Dus zoals jullie hier boven kunnen zien, zijn dat mijn goodies die ik gekregen heb. Ik zal jullie één voor één uitleggen wat het is, maar van dit oogschaduw pallet staat het ook al vermeld in mijn vorig artikel, dus zeker ook eens lezen.

De eerste goodie dat ik gekregen heb is de Beauty Box van Arcaya. Ik vond het wel interessant om dit eens te mogen ontvangen in de goodiebag.


Een lentefrisse huid voor iedereen.
Het merk Arcaya is afkomstig uit Duitsland en wordt geproduceerd door de nummer 1 ter wereld in Beauty Ampoules. Dit merk is tevens gekend voor zijn excellente kwaliteit en doeltreffendheid. Arcaya biedt meer dan 35 ampullen en elke ampul bevat één natuurlijke en actieve werkstof voor een maximum effect. De ampullen geven instant effect en boosten de huid intens. Naast de liftende eigenschappen, gaan de ampullen de huid ook hydrateren, kalmeren, voeden en beschermen gedurende de hele dag.

Deze lente wordt het gamma uitgebreid met de Limited Spring Edition Beauty Box die 5 ampullen bevat, waarvan 4 nieuwe formules. Naast de reeds gekende Hyaluron ampul bevat deze box Viper een Efficiënte rimpelbestrijding, Kashmir of Zachtheid voor de tedere huid. Daarnaast een Golden Repair non-stop lifting en tenslotte een Beauté Express instant lifting.

Het 2de zijn de producten van Naobay die ik heb gekregen. Die hebben mijn aandacht ook getrokken omdat ze niet op dieren testen en dit vind ik echt wel heel erg positief aan dit beauty merk.

NIEUW : ORIGIN LINE.
Het nieuwe ORIGIN gamma gaat nog een stap verder. Naast de bestaande Naobay producten introduceren we met trots de nieuwe anti-aging lijn van Naobay "ORIGIN". De producten zijn eveneens natuurlijk en werken specifiek in op de regeneratie van de huid. Het vult rimpels op terwijl de producten blijven hydrateren en voeden. Naast de sublieme werking, ziet het er ook nog eens fantastisch uit! Deze producten brengen je recht naar het trendy Valencia waar deze producten worden geproduceerd.

De nieuwe ORIGIN producten zijn specifiek ontwikkeld om huidveroudering tegen te gaan. Ze stimuleren de cellen om sneller te regenereren of te vernieuwen zodat de huid er weer jong en vitaal uitziet. De hoofdingrediënten van de ORIGIN lijn zijn rijstolie, tijgernootolie, abrikozen, pompoen, olijfolie, calendula en nog zoveel meer rijke bestanddelen uit de natuur.

De volgende goodie dat we meekregen is iets van ProNails. Wel eens leuk om iets te krijgen dat je nagels verzorgt.

Een gezonde nagelmatrix ligt aan de basis van gezonde en sterke nagels en hiervoor is het essentieel om de nagelriemen en het gebied rondom de nagels steeds goed te hydrateren en te verzorgen. De Vitamina nagelriemolie is de ideale, rijke verzorging om nagelriemen te herstellen en te voeden. Deze unieke mix van natuurlijke oliën zit boordevol verjongende antioxidanten. Het bevat de meest voedende en huid kalmerende ingrediënten die de natuur te bieden heeft.

ProNails zegt : Luxe langetermijnbehandeling voor herstel en beschadigde en droge nagelriemen met zoete amandelolie en laurierextract.

Dan heb ik ook nog een paar dingen gekocht op de Estetika Beurs te Brussel, dat zie je ook in de video dat ik opgenomen heb. Maar ik wou toch zeker één iets tonen dat jullie moest gezien hebben!

Dat is de Stay Cream Eyeshadow van Neemakeup. Dit vond ik echt heel erg mooi en hun interieur op de Estetika beurs was echt prachtig! De kleur dat ik gekocht heb is COCOA SUN, die sprak me echt het meest aan! Er komen nog er een apart artikel ervan op mijn blog van deze Cream Eyeshadow.

Oogschaduw met een crème en satijnzachte textuur in verblindende en intense tinten. Versterk je blik met een monochrome filter en speel met kleur voor oneindige variaties. Het resultaat is een long-lasting en waterproof make-up. De Nee Stay Cream Eyeshadow is verrijkt met Vitamine A en E die zichtbaar rimpels verminderd. Gebruiksaanwijzing: neem het product door lichtjes met de platte kant van de borstel te tikken, zonder te duwen.

Er komen zeker nog reviews van de producten die ik jullie voorgesteld heb aan jullie.

Mijn video kan je hier zien:
Wie vind deze producten leuk? En welke?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: