dinsdag 21 maart 2017

REVIEW CLINIQUE PEP-START EYE CREAM | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik kom weer aan met een hele leuke review, namelijk van deze oogcrème. Wat ik ervan vind? Zien jullie in het volgende artikel dat ik erover geschreven heb.

Ik test dit product al een tijdje en ik ben er echt heel erg blij van. Het resultaat dat dit pareltje heeft, is echt een 10+. Want ik had wat wallen onder de ogen en met deze oogcrème te gebruiken, zijn mijn ogen ook veel mooier en verfrist eruit gaan zien.
Wat zegt Clinique van dit product?
Ogen zien er de klok rond levendig, opgefrist, helder en gehydrateerd uit met de Clinique Pep-Start Eye Cream. In 3 seconden een wakkere, frisse blik. Een lichtgewicht oogcrème die de huid rond vermoeide ogen direct en op de lange duur verfrist, verheldert en egaliseert. De slimme custommade ronde applicator vermindert zwellingen in 3 seconden zodat de oogopslag frisser en wakkerder is en de huid geprept is voor make-up.

Hierboven zie je op je de 2 foto's dat je echt niet teveel moet doen op je hand, anders zou het al rap een boeltje worden. Je ziet ook dat een witte crème is en dat het gemakkelijk smeerbaar is en het plakt achteraf niet aan je handen, dat vind ik ook zeker een pluspunt.
Mijn mening:
Je krijgt echt een verfrissende uitstraling nadat je de oogcrème aangebracht hebt onder je ogen. Je voelt ook een prikkelend gevoel achter je de oogcrème aangedaan hebt, maar dat vind ik zeker niet negatief want dat is het teken dat de oogcrème zijn werk doet! Dus dat vind ik zeker positief. Wat ik ook zeker leuk vind is dat je er echt niet teveel moet opdoen, een puntje maar. Je kan echt met de oogcrème heel lang doen, zeker ook een pluspunt voor zijn geld dat je ervoor betaalt. Dus ik vind dit zeker een toppertje.

Info.
Deze oogcrème heb ik gekocht in de ici paris XL voor €23,31 misschien wel wat duur. Maar je hebt echt waarde voor je geld vind ikzelf.

Wie heeft deze oogcrème ook van Clinique?

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: