zaterdag 15 april 2017

HOTSPOTS SHOPPING IN NEW YORK. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

In mijn vorig verslag dat je hier kan terug lezen had ik het over de hotspots in New York voor food liefhebbers, nu in dit artikel ga ik het hebben over fashion en beauty. Waar jullie kunnen beauty en kledij kopen in New York.
Jullie zullen hieronder te weten komen welke winkels ik allemaal gedaan heb in New York, er komt ook nog een shoplog eraan wat ik allemaal gekocht heb en de vlogs die komen ook nog online op mijn Youtube Channel.

De eerste winkel dat ik gedaan heb is Sephora. Die vind je op Times Square en dit is echt wel een heel erg mooie winkel en als je nog eens van make-up houdt, dan ben je zeker al verkocht! Al die merken dat ze daar hebben, hier kan je deze merken allemaal nog niet kopen. In Amerika hebben ze echt zoveel meer van beauty merken, dat is echt zotjes.


Info:
555 Broadway
New York, NY 10012

De volgende winkel is Inglot, dit is ook een beauty store. Die was niet ver van ons, eigenlijk de straat uitlopen en je kwam er al op uit. Echt een mooie winkel en ik heb daar ook wat dingen gekocht die jullie natuurlijk gaan zien in mijn shoplog. Ik heb een samengesteld oogschaduw palet gemaakt daar in de winkel, echt heel erg mooi!

Info:
1592 Broadway.
New York, NY 10036.

De volgende winkel dat we binnengegaan zijn in New York is Macy's. Dit is een heel groot warenhuis waar je alles kan vinden voor jou, jouw vriend, jouw kinderen, beauty. Echt alles dat je kan maar denken! Het is heel groot, het is 7 verdiepingen hoog. Echt wel de moeite dus, je kan daar ook veel sales vinden btw ;-).

Info:
Herald Square
151 West 34th St.
New York, NY 10001.

De laatste winkel dat we binnengegaan zijn is Victoria's Secret. Echt een heel mooie winkel met zijn 3 verdiepingen groot. Daar kan je echt alle bh's dat je maar kan denken kopen en ook in alle maten en misschien ook een weetje voor jullie; ze verkopen daar al de body mists, parfums die zijn uitgebracht door Victoria's Secret. Je waant je in de beauty hemel.


Info:
Victoria's Secret 
34th Street Herald Square.
1328 Broadway.
New York, NY 10001.

Dit waren de stores die ik in New York gedaan heb. Dus ik vond het zeker leuk om dingen te kopen uit deze stores.

Wat zijn jullie favoriete shops in New York? Let me know in the comments.

Liefs Naomi.x

Geen opmerkingen: