zondag 2 april 2017

REVIEW ESSENCE ALL ABOUT MATT FIXING LOOSE POWDER | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik moet eerst een kleine mededeling doen, er komt in de week van 3 tot 10 april geen artikelen online op mijn blog, want ik vertrek samen met mijn vriend op reis voor een weekje naar New York. Daar gaan jullie mij zeker kunnen volgen via mijn Instagram Stories en Snapchat, op mijn social media dus. Ik zie het wel zeker zitten! Dus dat was de mededeling dat ik voor jullie had. Nu komt er weer een heel leuk review online van een pareltje van een beauty product waar ik zelf achter sta!
Dit beauty review gaat over deze Essence all about matt fixing loose powder. Wat ik ervan vind, vind je dit zeker in dit artikel...

De verpakking ;
De losse poeder zit in een doorzichtige onderkant, daar kan je gemakkelijk zien hoeveel losse poeder je nog hebt, zeer gemakkelijk natuurlijk en de bovenkant is een grijs deksel met daarop matte roze letters, wel tof gedaan.
De omschrijving ;
Essence omschrijft : Hij kan na je foundation worden aangebracht om je huid te matteren en je make-up te fixeren, voor een matte, natuurlijke en prachtige straling. Perfect wanneer je erop uit gaat met je vriendinnen!
De kleur + gebruik ;
De kleur is een losse witte poeder, heel gemakkelijk in gebruik, je kan dit doen in combinatie doen met de sponge van Real Techniques en ik vind het zeker top, want ik doe het zo.

De swatch ;
Zoals je ziet, komt hij direct op mijn vinger te zitten en hij gaat er ook gemakkelijk af op jouw aangezicht natuurlijk :D. Het is een heel zachte poeder ook om aan te brengen, echt wel een pluspunt.
Mijn mening ;
Deze heb ik nu van een meid gekocht die ook in de groep van "Make-up en toebehoren te koop" op Facebook lid is en ze vroeg er €3 voor + verzending, dus vond ik het een mooie deal. Ik vond het spijtig dat ik hem niet gevonden heb in de Kruidvat en online. Maar gelukkig heb ik nu de oudere versie en vind het nog altijd een heel zalig product. Hij brengt goed aan op je foundation, hij zit heel de dag op je huid en ook als je zweet is het een wondermiddel! Dus echt wel perfect voor mij dus, mijn mening over deze losse poeder van Essence is echt heel erg positief.

Hebben jullie deze poeder nog kunnen verkrijgen en wat vinden jullie ervan?

P.s: Vanaf 11 april 2017 ben ik er weer en dan gaan jullie de blog ook kunnen lezen met de adresjes en shops dat jullie zeker moeten doen als jullie in New York zijn.

Liefs Naomi.x 

1 opmerking:

Anna-Alina zei

Looks like a nice product! Amazing photos and post! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow my blog there, I'll follow your blog back!!! https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784