dinsdag 9 mei 2017

PERSBERICHT ; REVIEW SIGNAL WHITE NOW TOUCH PEN. | BEAUTYSPOT.

Hallo beauty's,

Ik heb weer een nieuwe review klaarstaan voor jullie, nu gaat het over een pen die je tanden zou witter maken. Is dit zoals ze zeggen dat hij direct zijn werk doet of is het een flop? Jullie komen dit te weten in dit artikel...
Dit is een review van een persbericht dat ik gekregen heb in de postbus en wou dat dus met veel plezier testen voor jullie. Signal presenteert: White NOW Touch. De nieuwe make-up voor mijn glimlach. Dit is de slogan van dit nieuwe product waar dat ik heel erg nieuwsgierig naar ben.
De verpakking;
Deze pen zit dus in een blauw doosje met daarin dan de glanzende blauwe pen met de wit bedrukte letters. Ik vind het zeker mooi uitzien.
Omschrijving;
Signal omschrijft: Er zijn van die momenten waarop je er op je best uit wil zien: een sollicitatiegesprek, belangrijke meeting, date of avondje uit. Je haar gestyled? Check. Je make-up on point? Check. En je tanden? Daarvoor heeft Signal nu dé oplossing: Signal White NOW Touch. Deze whitening pen met serum geeft de tanden een direct witmakend effect. De unieke pen met Blue Light Technology zorgt voor een handomdraai voor een stralende, witte glimlach. Click, Touch, Smile! White NOW Touch is een revolutionair product ontwikkeld door de onderzoekers van Signal. Zijn inspiratie halend uit de wereld van de cosmetica, is de witmakende pen speciaal ontworpen om mee te nemen in de handtas. Zo heb je de White NOW Touch telkens meteen bij de hand, een garantie voor onmiddellijk wittere tanden op elk moment! White NOW Touch is wetenschappelijk getest en niet schadelijk voor tandglazuur. De witmakende pen kan dus dagelijks gebruikt worden. Voor een stralende glimlach op elk moment van de dag.
Gebruiksaanwijzing;
Zoals bij alle make-up producten begint een stralende glimlach met een goede uitvoering van de gebruiksaanwijzing. De whitening pen goed schudden voor gebruik.
1. CLICK ; Verwijder het kapje en KLIK 3-4 KEER of tot het product op de borstelhaartjes verschijnt bij eerste gebruik.
2. TOUCH ; Bedek elke zichtbare tand AFZONDERLIJK met een dun en egaal laagje.
3. SMILE ; Laat het Serum 1 minuut drogen. Resultaat: een perfecte glimlach.


Mijn mening;
Ik vind dit zeker een handig product en het heeft zeker resultaat en het is echt gemakkelijk aan te brengen ook. Dus ik vind het zeker GEEN flop! Ik heb al verschillende reacties van dit product opgevangen, dat het niet werkt en bij anderen heb ik het gehoord dat het wel zijn werk doet, bij mij doet het zeker en vast ook zijn werk!

Info;
Deze Signal White NOW Touch is nu verkrijgbaar bij Kruidvat België voor de prijs van €14,99.

Wie heeft deze White NOW Touch Pen ook al gebruikt van Signal?

Liefs Naomi.x